خبرگزاری کار ایران

عارف به نمایشگاه کتاب رفت

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش از ظهر امروز-پنجشنبه- از بیست و هشتیمن نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف با حضور در مصلای امام خمینی(ره) با «سیدعباس صالحی» معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه کتاب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

صالحی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نمایشگاه کتاب از برگزاری نشستهای علمی و تخصصی در حاشیه برگزاری نمایشگاه خبر داد.

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از حضور دکتر عارف در نمایشگاه کتاب خطاب به وی گفت:  حضور شما در نمایشگاه کتاب باعث شد خستگی ما از بین برود.

محمدرضا عارف نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بویژه مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب اظهار امیدواری کرد سطح کیفی این نمایشگاه نسبت به گذشته بیشتر شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت نقش تشکلهای صنفی در برپایی نمایشگاه کتاب تاکید کرد.

در جریان بازدید عارف از نمایشگاه کتاب که دکتر بابک دربیگی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت برخی ناشران کتاب‌هایی به عارف هدیه دادند.از جمله کتابهایی که به رئیس بنیاد امید ایرانیان هدیه شد آخرین  کتاب خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که از سوی انتشارات معارف انقلاب اسلامی به عارف اهدا شد.

انتشارات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)،انتشارات آثار آیت‌الله خامنه‌ای،بنیاد شهید بهشتی،موسسه صدرا(آثار آیت الله مطهری)،انتشارات آثار دکتر علی شریعتی و انتشارات شهید صیاد شیرازی،ققنوس،ثالث، چشمه، موسسه علمی و فرهنگی از جمله غرفه هایی بودند که عارف از آنها بازید کرد.

در هنگام  بازید عارف از نمایشگاه کتاب، مردم بویژه جوانان که متوجه حضور رئیس بنیاد امید ایرانیان شدند از او می خواستند در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد.

کد خبر : ۲۷۷۲۳۰