خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات کشور خبر داد:

پیگیری قضایی تبلیغات زودهنگام کاندیدا‌ها

معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور از پیگیری قضایی برای تبلیغات زودهنگام برخی کاندیدا‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا٬ محمد حسین مقیمی در نشست شورای اداری مازندران که با مراسم تودیع علی احسانی معاون برنامه‌ریزی استانداری و معارفه امیدعلی پارسا به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران همراه بود، گفت: دولت تدبیر و امید در شرایطی کارش را آغاز کرد که برخی از آمار و ارقامی که در آن روز‌ها اعلام شد نشان از عزم دولت برای حل مشکلات داشت.

وی افزود: برای فائق آمدن بر مشکلات مردم، باید به دولت اجازه دهیم تا مدیران کارآمد، دلسوز و قوی را در دستگاه‌های اجرایی به کار بگیرد تا استاندار از این مدیران بتواند ‌‌نهایت بهره‌برداری را داشته باشد.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به حمایت دولت از استاندار و مدیران محلی تصریح کرد: در مواقع بحرانی و زمانی که درآمدهای نفتی به اندازه یک پنجم می‌رسد مدیران قوی می‌توانند تعهدات دولت را جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: در سال ۹۴ دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم و دولت منابع مالی این انتخابات را فراهم کرده و باید شرایط را طوری مهیا کنیم تا فضای برای حضور کاندیدا‌ها باز باشد.

مقیمی اظهار کرد: باید نشاط سیاسی را در جامعه افزایش داده و این امکان را به احزاب و گروه‌های سیاسی دهیم که یک انتخابات خوب را در جامعه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور بیان داشت: نباید کسی از امکانات دولتی له یا علیه کسی استفاده شود و دولت باید در این زمینه کاملا بی‌طرف عمل کند.

رییس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ۷ خردادماه سال آینده نمایندگان منتخب مردم در سر کار هستند، اظهار کرد: دولتی‌ها باید دقت کنند آنهایی که تبلیغات زودهنگام انجام می‌دهند رفتار‌هایشان را با آنان تنظیم کنند که مبادا شبهه ایجاد شود که ما از افرادی خاص حمایت می‌کنیم.

کد خبر : ۲۷۷۲۶۶