خبرگزاری کار ایران

کمیجانی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

گزارش کمیته سیاسی شورای هماهنگی درباره مدل‌های اجماع اصلاح‌طلبان

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در جلسه شورا درباره مدل‌های اجماع کامل٬ گزارش مفصلی را به اعضای جلسه ارائه شد.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای مرکزی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: شب گذشته جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت اعضا تشکیل و اعضا پس از تبادل اطلاعات و اخبار٬ درباره موضوعات مهم از پیش تعیین شده به بحث و بررسی پرداختند.

وی افزود: در این جلسه کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در خصوص مدل‌های مختلف اجماع کامل اصلاح‌طلبان گزارش مفصلی را به اعضای جلسه ارائه داد و اعضا نیز به اجماع صددرصدی جریان بزرگ اصلاحات در سراسر کشور به عنوان اولین و مهم‌ترین راهبرد انتخاباتی خود تاکید کردند.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات یادآور شد: در بخش دیگر این جلسه در خصوص تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده و عادی خانه احزاب ایران در ۳۱ اردیبهشت، اعضای جلسه نقطه نظرات مطرح شده در محافل سیاسی از سوی احزاب مختلف را مورد بررسی و کنکاش قرار دادند و مقرر شد کلیه احزابی که داعیه اصلاح‌طلبی دارند، بدون هیچ پیش‌شرطی در مجمع عمومی خانه احزاب شرکت کنند.

وی گفت: همچنین در خصوص مباحث مطرح شده مبنی بر تغییر موادی از اساسنامه از بین مدل‌های مختلفی که ارائه شده هر شیوه‌ای را که اکثریت مجمع عمومی تایید نمایند برای جمع اصلاح‌طلبان نیز قابل احترام است.

کمیجانی تاکید کرد: اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هدف اصلی خود را تشکیل قدرتمند خانه احزاب ایران آن هم با حضور کلیه احزاب فعال از جریان‌های مختلف طراحی کرده‌اند تا در سال همدلی و همزبانی در کنار هم و با هم برای توسعه سیاسی و نهادینه کردن کار حزبی در کشور بتوانند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر : ۲۷۷۹۲۹