خبرگزاری کار ایران

پاپی‌زاده در گفت و گو با ایلنا:

نواقص در جلسات مشترک مجلس و دولت آسیب‌شناسی شود

نماینده دزفول گفت:نواقص موجود در جلسات مشترک مطرح و آسیب‌شناسی شود؛ نه اینکه از کارت و سوال و استیضاح برای هر مشکل کوچکی استفاده شود.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در مورد سوال از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ربیعی در دو سال گذشته توانسته در حوزه وزارتی خود دغدغه‌های مهمی همچون دغدغه‌های بخش بزرگی از مشکلات جامعه کارگری را مرتفع سازد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اقدامات ربیعی در حوزه‌های مختلفی نظیر رفع مشکلات و دغدغه‌های جامعه کارگری، برطرف ساختن معضلات بیمه‌ای بازنشستگان و کمک به وزارت بهداشت و درمان در جهت تحقق طرح تحول نظام سلامت، اقداماتی اثربخش بوده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر کار علاوه بر رفع مشکلات جامعه کارگری٬ موارد دیگری نظیر مشکلات بیمه‌ای بازنشستگان را نیز توانست حل کند و از اختیارات خود در این حوزه به‌خوبی استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه وزیر کار خود از جامعه کارگری بوده و دغدغه‌های آنها را به خوبی می‌شناسد، یادآور شد: از دیگر اقدامات اثربخش وزیر کار می‌توان به همکاری خوب با وزارت بهداشت و درمان در زمینه تحول نظام سلامت اشاره کرد که کار بزرگی بود که تاکنون انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه نمایندگان و وزرا در یک تعامل سازنده باید به تقویت دولت کمک کنند؛ یاد‌آور شد: اگر نواقصی در کار وجود دارد، باید در جلسات مشترک میان مجلس و دولت مطرح شود و نواقص در این جلسات آسیب‌شناسی شود؛ نه اینکه از ابزار کارت و سوال و استیضاح برای هر مشکل کوچکی استفاده شود.

وی ادامه داد: قاطبه مجلس نسبت به دولت نگاه تعاملی دارند و مجلس در محور‌های مهمی نظیر تصویب بودجه و اعتبارات٬ تلاش‌ کرده بیشترین حمایت را از تصمیم‌های دولت داشته باشد و جای امیدواری دارد که این روند تعاملی در ادامه نیز بیش از پیش تداوم یابد.

کد خبر : ۲۷۷۹۵۱