خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

کاظم جلالی روز جانباز را تبریک گفت

رییس مرکز پژوهش های مجلس در پیامی روز جانباز را به تمامی ایثارگران ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، در پیامی ضمن تبریک روز جانباز نامگذاری روز مبارک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز را بیانی زیبا و عارفانه از حرکت جانبازان ایران اسلامی در مسیر آن حضرت دانست.

متن کامل پیام نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است:

چهارم شعبان المعظم سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، بیانگر رشادت‌ها و ایثارهای علمدار دشت نینواست. قمری که ماه بنی‌هاشم بود و فضایل اخلاقی و سجایای نیکوی ایشان، چراغ هدایتی در مسیر عاشقان آن حضرت گشته است.

نامگذاری روز مبارک میلاد حضرت ابوالفضل (ع) به نام روز جانباز، بیانی زیبا و عارفانه از حرکت جانبازان ایران اسلامی در مسیر آن حضرت و تکرار حماسه‌آفرینی‌های روز عاشورا و دشت کربلا در سال‌های دفاع مقدس و در سرزمین ایران اسلامی است.

بی‌تردید اعتلای امروز ایران اسلامی و حرکت به سوی قله‌های افتخار مرهون ایثارگری‌های جانبازان سرافراز است. از همین‌رو میلاد حضرت ابوالفضل (ع) فرصت مغتنمی است تا با حضور در محفل گرم جانبازان عاشق و رهرو امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدردان بخشی از عظمت ایثارگران انقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب در آستانه روز مقاومت و پیروزی، ضمن تبریک فتح خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس و همچنین تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسه‌آفرینان که همواره پشیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

کد خبر : ۲۷۸۹۱۰