خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌نیا قرائت کرد:

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۲۶۲

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایلنا، ‌حسین سبحانی‌نیا درجلسه علنی امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

امیری کهنوج نماینده کهنوج به وزیر کشور در خصوص توضیح علت بی‌توجهی مکرر معاونت عمرانی وزارت کشور به مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌های مناطق محروم در جنوب کرمان تذکر داد.

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن، رامسر و عباس آباد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص توضیح علت عدم ایجاد اسکله‌های مختلف با مشارکت بخش خصوصی و عدم تعیین تکلیف کمربندی برخی شهرهای حوزه انتخابیه اش تذکر داد.

قادری و صادقی نمایندگان شیراز به وزیر صنعت،معدن وتجارت تذکر دادند و بر لزوم بازگشت قیمت نان سنگک به نرخ قبلی و جلوگیری از افزایش آن تاکید کردند.

جدگال نماینده چابهار به وزیر آموزش و پرورش در مورد لزوم بازنگری در تصمیم جابجایی مکان مدرسه شهید مصطفی خمینی با دبیرستان دخترانه شهرستان چابهار تذکر داد.

جلیلیان نماینده اسلام‌آباد غرب به وزرای جهاد کشاورزی و کشور در خصوص توضیح علت عدم توجه و رسیدگی به مساله پرداخت خسارت به کشاورزان و باغداران شهرستان اسلام‌آباد غرب و دالاهو ناشی از سرمازدگی و خشکسالی تذکر داد.

قادری و ذوالانوار نمایندگان شیراز به وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنعت،معدن وتجارت  در مورد جلوگیری از انتقال بخش‌هایی از صنایع الکترونیک به خارج از شیراز و جلوگیری از واگذاری سهام ایران‌خودرو در استان فارس تذکر دادند.

منوچهری نماینده پاوه به وزیر راه و شهرسازی درخصوص توضیح علت عدم همکاری برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان روانسر و همچنین توضیح علت عدم پیگیری اخذ مصوبه لازم برای احداث آزادراه‌ها و بزرگراه‌های حوزه انتخابیه به وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نفت در مورد لزوم اجرای طرح گازرسانی به شهرهای حوزه انتخابیه، به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت عدم تعیین تکلیف طرح احداث سد جوانرود علیرغم قول مقام وزارت و همچنین به وزیر کشور در خصوص لزوم اجرای مصوبه تردد مسافر از مرز شوشمی در شهرستان پاوه و گشایش مرز شهرستان جوانرود و ساماندهی مرزهای شهرستان ثلاث باباجانی متذکر شد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر دادگستری در مورد لزوم ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تبریز به مسائل مربوط به بازی فوتبال تیم‌های تراکتور و نفت تذکر داد.

بیرانوند و آقامحمدی نمایندگان بروجرد و خرم‌آباد به رییس‌جمهور در مورد لزوم رعایت شئونات دینی در مراسم سازمان میراث فرهنگی تذکر دادند.

زاهدی نماینده کرمان به وزیر راه و شهرسازی در مورد توضیح علت حذف نیروهای بسیجی و خانواده‌های معزز شهدا از سازمان نظام مهندسی استان کرمان به جای برخورد با افراد خاطی و متخلف تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر نفت تذکر داد و بر رسیدگی به وضعیت نامناسب مدیریتی در طرح میدان آذر و چنگوله تاکید کرد.

طاهری نماینده گرگان به رییس‌جمهور در مورد لزوم انجام اقدام عملی برای پرداخت یارانه بخش صنعت و کشاورزی و همچنین لزوم رفع تبعیض در پرداخت حقوق و اضافه کاری به نیروهای قراردادی در مقایسه با نیروهای رسمی و  به وزیر آموزش و پرورش در مورد لزوم توجه ویژه دانشگاه فرهنگیان به منویات مقام معظم رهبری در امر تعلیم و تربیت تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر به وزیر صنعت،معدن و تجارت و اقتصادی و امور دارایی در مورد لزوم حل مشکل دریافت‌های اضافی از پیله‌وران و تجار توسط یکی از شرکت‌ها در مرز پیرانشهر تذکر داد.

فاطمه رهبر نماینده تهران به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی تذکر داد و بر تسریع در ارائه لایحه بیمه زنان خانه‌دار تاکید کرد.

جدگال نماینده چابهار به وزیر صنعت،معدن و تجارت در مورد لزوم رسیدگی به عدم بیمه کردن کارگران شرکت پتروشیمی چابهار تذکر داد.

صادقی نماینده شیراز به رییس‌جمهور و وزیر دفاع در مورد جلوگیری از انتقال صنایع الکترونیک شیراز از جمله لیزر اپتیک به استان دیگرتذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزرای کشور و نفت در مورد لزوم جلوگیری و مقابله با کاشت گیاه خشخاش در ایلام و لزوم جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال در طرح مشترک آذر در مهران تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان به رییس‌جمهور در مورد ضرورت تقویت و توسعه بخش تعاون و رفع مشکلات موجود در این بخش با عنایت به اصل 44 قانون اساسی تذکر داد.

 پشنگ نماینده خاش به وزیر نفت تذکر داد و بر تسریع در گازرسانی شهرهای خاش و زاهدان تاکید کرد وی همچنین به وزیر آموزش و پرورش در مورد لزوم حمایت جدی از کارمندان دولت به ویژه معلمین که گاها شاهد شهادت این قشر پر تلاش توسط مزدوران خارجی هستیم تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر ارتباطات و فناوری در مورد تسریع در حل مشکل اینترنت دهستان‌های شیراز تذکر داد.

مقتدایی نماینده اصفهان و سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به ریاست جمهوری متذکر شدند که صدای دامداران کشور که دچار موانع و مشکلات شده‌اند را بشنوید و با تشکیل کمیته‌ای خاص به حل مشکلات آنان اقدام فرمایید.

مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر به وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در مورد رسیدگی جدی به وضعیت نامناسب مدیریتی دانشگاه مازندران و مشکلات حادث شده اخیر اخلاقی تذکر داد.

حسینی نماینده قائمشهر به رییس‌جمهور در مورد اجرای ماده 125 راجع به بازنشستگان به ویژه بازنشستگان فرهنگی تذکر داد.

عزیزی فارسانی نماینده اردل و فارسان به رییس‌جمهور در مورد تسریع در رسیدگی به علت قطع یارانه‌های کارگران و افراد بی‌بضاعت شهرستان‌های حوزه انتخابیه و لزوم برقراری مجدد آن تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به رییس‌جمهور در موردرعایت شان و جایگاه نیروهای مسلح و عدم پرداخت موضوعات حاشیه‌ای در حوزه وظایف نیروهای مسلح، تسریع در حل مشکلات معیشتی معلمان و توضیح علت برخورد سیاسی مسئولان در این زمینه و  همچنین به وزیر کشور در مورد تسریع در ابلاغ اساسنامه سازمان اجرایی حاشیه شهر مشهد و توجه ویژه در تخصیص اعتبارات مصوب تذکر داد.

 خدایی سوری نماینده سلسله و دلفان به وزیر نیرو در مورد توضیح علت عدم اجرای عدالت راجع به احداث سدهای کشور و توزیع آب تذکر داد.

هاشمی نماینده سپیدان به وزیر نیرو در خصوص توضیح علت توقف و عدم پیشرفت طرح فاضلاب شهرستان اردکان سپیدان تذکر داد.

قادری نماینده شیراز به وزیر نیرو در مورد تسریع در واگذاری طرح آبرسانی شهرستان‌های حوزه انتخابیه اش تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر اقتصادی وامور دارایی در مورد توضیح علت عملکرد ضعیف و برخورد نامناسب مدیرکل امور مالیاتی با مردم و مسئولان تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر راه و شهرسازی در مورد توضیح علت تخصیص هواپیمای نامناسب برای پروازهای استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.

مددی نماینده میانه به وزیر جهاد کشاورزی در مورد توضیح علت حیف و میل بیت‌المال علیرغم تذکرات و مکاتبات متعدد تذکر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز