خبرگزاری کار ایران

بازدید جهانگیری از روستای ینگیجه مریوان

معاون اول رییس جمهور از روستای ینگیجه از توابع بخش خاومیرآباد شهرستان مریوان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این روستا قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در ادامه برنامه های سفر یکروزه خود به استان کردستان با حضور در این روستا از بخش های مختلف آن بازدید کرد و در جمع اهالی این روستا دقایقی را سپری کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان کردستان و بویژه مردم شهرستان مریوان مردمی نمونه، زحمتکش و فداکار هستند اظهار داشت: برای یک نظام افتخار بزرگی است که چنین مردمانی بعنوان مرزداران و حافظان کشور در این منطقه حضور دارند.

جهانگیری همچنین با اشاره به دریاچه زریوار در کنار این روستا، آن را یکی از جاذبه های گردشگری دانست و گفت: این دریاچه جزو بهترین دریاچه های کشور و حتی جهان است و افراد زیادی علاقه دارند که از این دریاچه بازدید کنند.

معاون اول رییس جمهور اظهار امیدواری کرد در این سفر تصمیمات خوبی برای استان کردستان و نیز حل مشکلات این روستا اتخاذ شود.

پیش از سخنان جهانگیری ، دهیار روستای ینگیجه نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از وضعیت روستا و اقدامات انجام شده در این منطقه پرداخت و عدم برخورداری از تلفن ثابت را یکی از مشکلات این روستا برشمرد و خواستار بازسازی ساختمان مدرسه و نیز اجرای طرح هادی روستایی در این منطقه شد.

کد خبر : ۲۷۹۴۸۲