خبرگزاری کار ایران

قدردانی دفتر رییس جمهور از استقبال پرشور مردم غرب استان تهران

دفتر رییس جمهور در پیامی با قدردانی از استقبال پرشور مردم شهریار، ملارد و شهر قدس از کاروان تدبیر و امید، تصریح کرد که این منطقه به عنوان دروازه غربی پایتخت، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه پایدار، به ویژه در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی دارد.

به گزارش ایلنا، متن پیام دفتر رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آغوش باز، نفس‌های گرم و قدم‌های استوار مردم باایمان و پرتلاش شهرستانهای شهریار، ملارد و شهر قدس، نخستین سفر درون استانی‌کاروان دولت تدبیر و امید را با اقبال پرشوری روبه رو ساخت که به خادمان ملت، برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر، توانی مضاعف بخشید.

این منطقه که جایگاه مهمی در استان تهران دارد و دروازه غربی پایتخت جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه پایدار، به ویژه در زمینه‌های کشاورزی و صنعتی دارد.

در راستای همین ویژگی، افتتاح بازار جدید در شهر اندیشه شهریار که در ارائه الگوی معماری اسلامی – ایرانی نقش جهان گام بلندی محسوب می شود؛ آغاز به کار مجتمع بزرگ آموزشی؛ و افتتاح نمونه‌ای از طرح گسترده آبیاری نوین کشاورزی با هدف ارتقاء بهره وری در استفاده از منابع محدود آبی کشور، گام‌های آغازین دولت تدبیر و امید برای ارتقاء بخشیدن به کیفیت زندگی و ایجاد رفاه و امنیت مردم بزرگوار و سخت‌کوش این منطقه است که رونق بخش کار و زندگی مردم و فرصت ساز اشتغال برای جوانان مستعد و توانمند خواهد شد.

به پاس همدلی صمیمانه و همراهی مشفقانۀ شهروندان عزیز این منطقه با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، ائمۀ گرامی جمعه و جماعات، نمایندۀ محترم مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، ورزشکاران، کشاورزان، جوانان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، نیروهای خدمتگزار اداری، نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های سیاسی و نهادهای اجتماعی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

از خداوند متعال برای تمامی مردم پرتلاش و مهربان این منطقه که با پایبندی به ارزش‌های نظام اسلامی، برای حفظ میهن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اراده‌های خلل‌ناپذیری دارند، توفیقات روزافزون مسئلت داریم.

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر : ۲۷۹۹۵۷