خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس به ایلنا خبر داد:

قرائت گزارش تفحص از بنیاد شهید تا پایان خرداد/ توضیحات زریبافان قابل قبول نبود

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه نتیجه تحقیق و تفحص از این بنیاد تا پایان خردادماه در صحن علنی مجلس خبر داد.

ایرج عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا،  در پاسخ به انتقاد‌های انجام شده در مورد طولانی شدن روند رسیدگی به تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در کمیسیون اجتماعی، تصریح کرد: رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال نهایی شدن در کمیسیون اجتماعی است و این گزارش تا پایان خرداد ماه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: تاکنون چندین نشست برای بررسی این موضوع در کمیسیون اجتماعی با حضور مسئولان سابق بنیاد شهید (مسعود زریبافان) برگزار شده و در همین راستا برخی توضیحات آقای زریبافان از نظر نمایندگان قابل قبول تشخیص داده نشده است.

پیش از این  امیر خجسته، رییس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گویی با خبرنگار ایلنا از طولانی شدن روند رسیدگی به گزارش این تحقیق و تفحص در کمیسیون اجتماعی انتقاد و خواستار رسیدگی سریع‌‌تر به این موضوع  در کمیسیون اجتماعی شده بود.

ارائه طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران بالغ بر دو سال پیش با امضای 90 نفر از نمایندگان مجلس کلید خورد و از طرف برخی نمایندگان شنیده می‌شود اغلب اتهام‌هایی که از آن سخن گفته می‌شود٬ مربوط به برخی مسائل مالی یکی از بانک‌های متخلفی است که با این بنیاد در ارتباط بوده‌ است.

 

 

 

کد خبر : ۲۸۰۵۶۸