خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

دستگاه انتظامی و قضایی برای انتخابات هماهنگ شده‌اند

وزیر کشور گفت: هماهنگی‌ لازم بین دستگاه انتظامی، قضایی برای فراهم کردن تمهیدات لازم ایجاد شده و باید کمک کنیم انتخاباتی قانونی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه همایش فرمانداران سراسر کشور که امروز صبح در وزارت کشور برگزار شد٬ در جمع خبرنگاران  گفت: تجمعات موافق و مخالفان در مسائلی که مورد وفاق ملی هیچ جایگاهی ندارد و وزارت کشور از آنها جلوگیری می‌کند.

وزیر کشور با اشاره به مساله هسته‌ای گفت: تجمع در مساله هسته‌ای که سیاست‌های آن را تدابیر رهبری مشخص و دولت آن را عملیاتی می‌کند و مجلس ناظر آن است٬ هیچ جایگاهی ندارد و  وزارت کشور  از اینگونه تجمعات که وسط خیابان له یا علیه آن برگزار شود٬ جلوگیری می‌کند.

وی گفت: همانطور که گفتم اینگونه مسائل باید در محافل علمی و سیاسی مورد بحث قرار بگیرند.

وزیر کشور همچنین درباره انتخابات در جلسه امروز نیز گفت: تلاش کردیم موضوع انتخابات٬ موضوع اصلی همایش سراسری فرمانداران باشد که رئیس‌جمهور هم تحلیلی از شرایط منطقه‌ای و کشور ارائه کردند و به انتخابات سالم تاکید داشتند.

وزیر کشور گفت: هماهنگی‌های لازم بین دستگاه انتظامی، قضایی برای فراهم کردن تمهیدات لازم ایجاد شده  و باید کمک کنیم انتخاباتی قانونی در جامعه داشته باشیم و به تقویت اعتماد مردم به حاکمیت و دولت بینجامد.

کد خبر : ۲۸۰۵۶۹