خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت مردمی جامعه اسلامی مهندسین برای شرکت در سالگرد ارتحال امام(ره)

جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای مردم ایران را به شرکت در آئین‌های بزرگداشت ارتحال امام(ره) فراخواند.

به گزارش ایلنا٬ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحوّلی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی و حق‌طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با درهم پیچیدن بساط ظلم و ستم و عدالت‌ستیزی، نام و یادخود را در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه به یادگار گذاشت.

جامعه اسلامی مهندسین با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و فرارسیدن سالروز قیام ملت ایران در پانزدهم خردادماه، آحاد ملّت قدرشناس ایران را به شرکت در آئین‌های بزرگداشت این ایّام فراخواند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است. مردی که قیامش را از پانزده خرداد 42 آغاز کرد و در بهمن 57 با به ثمرنشستن آن، گل لبخند را در سرتاسر عالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند و نور امید را به قلوب افسرده شان ارزانی نمود.

بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با ایجاد تحوّلی بزرگ در جهان، پرچم آزادی خواهی و حق‌طلبی جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد و با درهم پیچیدن بساط ظلم و ستم و عدالت‌ستیزی، نام و یادخود را در دل‌های عاشقان اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه به یادگار گذاشت.

دشمنان گرگ‌صفت این مرز و بوم هرچه کوشیدند که صدای حق طلبی ابرمرد تاریخ ایران را خاموش سازند، ره به جایی نبردند و امروز پس از گذشت نیم قرن از خرداد 42، چه بسیار انقلاب‌ها و گروه‌های حق‌طلبی که ملهم از انقلاب اسلامی ایران در جهان درخشیدند و اکنون همچون خاری در چشم استکبار به دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان می‌پردازند و این همان باخت بزرگ جبهه استکبار در مقابل امام راحل(ره) و برد جبهه حق و ایمان و عدالت طلبیست.

اکنون و درآستانه بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت روح‌الله (ره)، عاشقانش در جای جای میهن اسلامی ضمن تأسی به آرمان‌های الهی و اقتدا به سیره ولایی وی، با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به وی به نمایش می‌گذارند. بی‌شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی به رهبری جانشین برحق امام خمینی ( ره ) حضرت آیت‌الله خامنه ای ( مدظله العالی )، ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمارکبیرانقلاب اسلامی است که فرمود:پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن یار سفر کرده و نثار درود بیکران به ارواح طیبه شهدای قیام پانزدهم خرداد، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌‌های امام راحل (ره) و رهبر عظیم الشان انقلاب (مدظله العالی) از عموم مردم قدر شناس ایران برای حضوردر آیین های بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دعوت نموده و بر ایستادگی بر اصول و ارزش‌های بنیان نهاده شده توسط آن بزرگمرد تاریخ ایران و دفاع از حقوق مظلومان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تأکید و پا فشاری می‌نماید.

جامعه اسلامی مهندسین

کد خبر : ۲۸۱۱۲۲