خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری:

امریکا و انگلستان با حمایت از گروه‌های افراطی درصدد اسلام هراسی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۴۸۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عزت امروز ایران را مرهون رهبری حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز به برکت رهبری امام راحل، ایران مستقل ترین کشور دنیا است .

به گزارش ایلنا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری بعدازظهر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت بیست وششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در سالن همایشهای بین المللی سرینگر، اظهار کرد: رژیم شاه در قبل از انقلاب اسلامی در مقابل انگلیس و امریکا ذلیل بود و مانند غلام حلقه به گوش آنها عمل میکرد.

وی با بیان اینکه در قبل از انقلاب، ایران حق پیشرفت در زمینههای علمی را نداشت، افزود: به برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری کشور به پیشرفتهای عظیمی در زمینههای مختلف دست یافته است.

ناطق نوری با بیان اینکه امام با قلب پاک و اتکا به خداوند در مقابل رژیم ستم شاهی ایستاد و این رژیم را سرنگون کرد، گفت: امروز عزت ملت ایران به مرحلهای رسیده است که نمایندگان قدرتهای جهانی در یک طرف میز مذاکره و نماینده ایران نیز در طرف دیگر مذاکرات هستهای قرار میگیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، وحدت را مهمترین علت پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: همه مردم ایران اعم از شیعه، سنی، مسیحی، زردتشتی و یهودی با لبیک به ندای امام راحل، انقلاب را به پیروزی رساندند و از دستاوردهای آن دفاع کردند.

وی تصریح کرد: امروز در شهرهای ایران اسامی کوچهها مزین به نام شهدای شیعه، سنی و مسیحی شده است.

ناطق نوری با اشاره به اشتراکاتی مانند خدا، قرآن، پیامبر ،قبله، نماز، حج و دیگر اشتراکات، اظهار کرد: مسلمانان باید بر روی اشتراکات متمرکز شوند و از اختلاف دوری کنند.

وی افزود: آمریکا و انگلیس برای دستیابی به منافع نامشروعشان در منطقه به دنبال ایجاد اختلاف در بین مسلمانان و با تشکیل و حمایت از گروه های افراطی نظیر القاعده ،داعش،جبهه النصره در صدد اسلام هراسی هستند.

مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی چهارشنبه با حضور صدها نفر از علما، روحانیون ،استادان دانشگاه ،دانشجویان ،جوانان و نوجوانان در سرینگر برگزار شد.

جوانان و نوجوانان کشمیری به هنگام سخنرانی حجت الاسلام ناطق نوری بارها با شعارهای جانم فدای رهبر، مرگ برامریکا و مرگ براسرائیل، سخنان وی را تایید کردند.

شرکت گسترده گروه های مختلف شیعه و سنی بویژه جوانان و نوجوانان در سالن برگزاری همایش که حدود 800 نفر گنجایش داشت از اولین ساعات برگزاری مراسم پر شده بود و عده ای ایستاده به سخنرانی گوش می دادند.

تعدادی از علمای شیعه و سنی نیز دراین همایش در خصوص شخصیت،مبارزات و تاثیرات انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف به ایراد سخنرانی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز