خبرگزاری کار ایران

سبحانی‌نیا با انتقاد از گروه‌های خودسر:

با عوامل بر‌هم زننده نظم مراسم سالگرد امام و سخنرانی رییس‌جمهور برخورد شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: باید نسبت به شناسایی عوامل بر‌هم زننده نظم مراسم سالگرد امام و سخنرانی رییس جمهور اقدام شود و با آنها برخورد قاطع شود.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، در مورد برخی اقدامات انجام شده در حاشیه سخنرانی رییس جمهور در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تصریح کرد: برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی (ره)، مراسمی ملی، مردمی و تاریخی در نظام جمهوری اسلامی است که با حضور رهبر معظم انقلاب و میهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و با توجه به بازتاب‌های جهانی فراوانی آن نباید با اقدامات نسنجیده چنین مراسمی را که نماد وحدت است، خدشه‌دارکرد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در یک جامعه بیش از 70 میلیون نفری قطعاً اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد، اما باید هوشیار بود و اختلاف نظر‌ها را از مجاری قانونی و در جای خود بیان داشت.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه های ذیربط باید نسبت به چنین اقداماتی حساس باشند، افزود: اگر قرار باشد عده‌ای خودسر هر اقدام بی‌حساب و کتابی را رقم زنند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و باید نسبت به شناسایی عوامل بر‌هم زننده نظم مراسم سالگرد امام و سخنرانی رییس جمهور اقدام شود و با آنها برخورد قاطع شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق اقدامات گروه‌های خودسر٬ از جمله برهم زدن مراسم سخنرانی 22 بهمن رییس مجلس شورای اسلامی، افزود: بروز چنین بداخلاقی‌هایی در نظام قانونمند و مردمسالار جمهوری اسلامی، به نفع نظام نیست و هرچه سریع‌تر باید با اقدامات این چنینی برخورد شود.

کد خبر : ۲۸۱۸۴۳