خبرگزاری کار ایران

بر سر بحث‌‌های مالی بنیاد سعدی صورت گرفت؛

درگیری لفظی بخشایش اردستانی با حداد عادل در صحن علنی

احمد بخشایش اردستانی پس از پایان نطق خود در صحن علنی مجلس با حداد عادل وارد درگیری لفظی شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، احمد بخشایش اردستانی در نطق خود به بنیاد سعدی و برخی مسائل مالی این بنیاد اشاره و بر عدم نظارت مالی بر این بنیاد تاکید کرد که پس از پایان نطق خود با اعتراض حداد عادل روبرو شد.

کمال‌الدین پیرموذن از جمله نمایندگانی که در تلاش برای خاتمه دادن به درگیری لفظی میان دو نماینده بود، در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: آقای بخشایش ظاهراً به حداد عادل قول داده بود که در نطق خود از بنیاد سعدی در مورد مسائل مالی نام برده نشود؛ چراکه حداد عادل معتقد به عملکرد مالی شفاف این بنیاد بود.

وی افزود: گویا بر خلاف این وعده، بخشایش در نطق خود از بنیاد سعدی نام برده و بر عدم نظارت مالی بر این بنیاد تاکید کرده که این موضوع مورد اعتراض آقای حداد عادل واقع شده است.

پیرموذن تاکید کرد: پس از پایان نطق  نماینده اردستان، حداد عادل به نطق وی اعتراض کرد که در مقابل بخشایش نیز به حداد عادل اشاره کرد و گفت که شما در زمینه بنیادهای فرهنگی و مذهبی و اختصاص بودجه به آنها عدالت را رعایت نمی‌کنید. چرا به بنیادهای دیگر اختصاص بودجه مناسب انجام نمی‌شود.

نماینده اردبیل یادآور شد: در مقابل این صحبت‌ها حداد عادل نیز پاسخ داد که شما افترا می‌زنید و این خلاف رویه دین است؛ بخشایش اردستانی در مواجهه با این صحبت، حداد عادل را به حضور در پشت تریبون برای مناظره در این باره دعوت کرد که این امر با وساطت نمایندگان خاتمه یافت.

کد خبر : ۲۸۲۰۴۹