خبرگزاری کار ایران

مجتبی رحماندوست:

انتخابات نباید به وحدت ملی آسیب برساند

نماینده مردم تهران حفظ وحدت ملی و جلوگیری از دو شقه شدن جامعه در ایام انتخابات مجلس را بسیار مهم ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی رحماندوست در دومین هم‌اندیشی نمایندگان استان­‌های جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی که صبح پنج شنبه 21 خرداد برگزار شد، حفظ وحدت ملی و جلوگیری از دو شقه شدن جامعه در  ایام انتخابات مجلس را بسیار مهم ارزیابی کرد.

وی افزود: دعواهای داخلی، انرژی ما را از بین می­‌برد و این چیزی است که صهیونیست­‌ها می­‌خواهند. آنها در پی ویران کردن خانه از پای بست هستند، ما برای نقش ایوان دعوا می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، برنامه­‌ریزی صهیونیست­‌ها برای از بین بردن نظم انقلابی ایران را در دو زمینه داخلی و خارجی تشریح کرد و گفت: آنها از ابتدای انقلاب با برنامه­‌ریزی، رواج بی‌عفتی و دور کردن مردم از روحانیت را ترویج دادند.

به گفته وی، سرمایه­‌گذاری و برنامه­‌ریزی برای ترویج مواد مخدر، عرفان­‌های کاذب، موسیقی و هنر مبتذل از برنامه‌های داخلی آنها بوده است.

رحماندوست سپس به برنامه­‌های خارجی صهیونیست­‌ها اشاره کرد  و جنگ مذهبی فعلی را از آن جمله برشمرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: جوانانی که ظرفیت داشتند در بیداری اسلامی به ندای انقلابی ایران بپیوندند با برنامه­‌ریزی و مدیریت صهیونیستی و از راه تبلیغات به دشمن ما بدل شدند.

به گفته وی، صهیونیست‌ها تعریف جدیدی از تکفیر ارائه دادند و قوی­‌ترین نهادهای انقلابی علیه اسرائیل و آمریکا را کافر معرفی کردند و بدون هزینه، از پول عربستان و جوانان منطقه، علیه ما دشمن‌سازی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها با تجهیز جامعه جهانی علیه ما، ابن‌ملجم­‌گونه علیه اسلام انقلابی دشمن ساختند و این سیاست برد ـ برد برای آنهاست، چراکه هر طرفی که کشته شود، به نفع اسرائیل است.

رحماندوست، در پایان  با اشاره به شرایط پیچیده خارجی، خواستار حفظ وحدت ملی و تبعیت از رهبری برای گذر از شرایط فعلی شد.

کد خبر : ۲۸۳۰۸۷