خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

هدف سفر رییس‌جمهور؛ ارزیابی عملکرد دولت در استان‌هاست

وزیر کشور مهمترین موضوع سیاسی امسال کشور را انتخابات مجلس و خبرگان رهبری دانست و گفت: برگزاری سالم و پر شور و نشاط این دو انتخابات مهمترین وظیفه وزارت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: برگزاری آیین گرامیداشت 24خرداد سال 92 اهمیت دادن به حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، توجه به سالروز انتخابات و قدردانی از حضور مردم است.

 وزیر کشور اضافه کرد: انجام نوزدهمین سفر کاروان تدبیر و امید در اول هفته به استان خراسان شمالی با هدف گرامیداشت سالروز 24خرداد سال 92 مورد تاکید شخص رییس جمهوری بوده است.

وی گفت: دیدار با مردم اصلی‌ترین هدف سفر استانی دولت است و در کنار آن شخص رییس جمهوری با مشکلات، نیازها و مطالبات مردم هر منطقه آشنا می‌شود.

رحمانی فضلی بیان داشت: ارزیابی عملکرد دولت در هر استان از دیگر اهداف سفر رییس جمهوری است.

وی بیان داشت: در بیرون از کشور موضوع مهم انرژی اتمی و هسته‌ای و مذاکرات حول آن در حال انجام است٬ که هر چه در داخل همدل باشیم اقتدار ما افزایش می‌یابد.

وزیر کشور با تاکید بر این نکته که کسانی که در میز مذاکره هستند، مقوله همدلی و هم‌زبانی داخل کشور را رصد و برآورد می‌کنند، بیان داشت: همدلی و هم‌زبانی داخلی باید تقویت شود تا مسایل بین المللی روند مثبتی به خود بگیرد.

 

کد خبر : ۲۸۳۷۶۷