خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت مطمئن شود فرمانداران و استانداران پاسدار انتخابات هستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد که دولت باید مطمئن شود فرمانداران و مسئولانی دارد که می‌توانند پاسدار امین برای برگزاری انتخابات و حفاظت از رای مردم باشند.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: فکر می کنم بخش مهمی از وعده های روحانی در حوزه اقتصادی بویژه کنترل تورم و تنش زدایی در عرصه سیاست خارجی عملیاتی شده٬ اما در برخی از عرصه ها نیز هنوز به حد کافی تحولی رخ نداده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه دولت در تحقق وعده‌های داخلی تاکنون منفعل بوده٬ گفت: بیش از اینکه بحث ما روی تغییر افراد باشد٬ بر پیگیری مطالبات و تغییر خطوط مشی تاکید داریم. ما امسال انتخابات مجلس را پیش رو داریم. دولت باید مطمئن شود فرمانداران و مسئولانی دارد که می‌توانند پاسدار امین برای برگزاری انتخابات و حفاظت از رای مردم باشند.

حاضری خاطرنشان کرد: دولت باید بداند فرمانداران و مسئولان توانایی اجرایی کردن اهدافش را دارند. هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم٬ امنیت برگزاری تجمعات و سخنرانی‌ها از اهمیت بیشتری می‌یابد و وضعیت کنونی باید به کلی اصلاح شود.

وی ادامه داد: در حالی که مخالفان دولت علیرغم نداشتن مجوزهای قانونی تجمع‌های خود را برگزار می‌کنند٬ و امنیت آهنین دارند٬ اما حامیان دولت دچار محدودیت‌های سیاسی می‌شوند. شاهد هستیم که اتفاقاتی همچون جریان شیراز به راحتی رخ می‌دهد و  هنوز متناسب با جرائم رسیدگی نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به نحوه تعامل مجلس با دولت روحانی گفت: از کلیت مجلس انتظاری جز این نیست؛ اما اقلیت مجلس باید رای مردم در انتخابات 24 خرداد را نمایندگی کنند. متاسفانه ما در مجموعه نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس شجاعتی از جنس آنچه که در مطهری وجود دارد را کمتر شاهد هستیم.

کد خبر : ۲۸۳۷۹۶