خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه:

تیم ایرانی با پشتوانه قوی مردمی با دنیا مذاکره می‌کند

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ایران با قدرت مقابل دشمنان ایستاده٬ گفت: هیأت ایرانی با پشتوانه قوی مردمی با دنیا مذاکره می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله محمد علی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با یادآوری مراسم تشییع باشکوه شهیدان جنگ تحمیلی که چند روز پیش برگزار شد با تشکر از قدرشناسی و زمان‌شناسی مردم برای ابراز ارادت به شهدا گفت: انسان‌های ارزنده‌ای همچون این غواصان عزیز در ایران بوده، هستند و خواهند بود و تا زمانی که این فداکاری‌ها هست٬ گزندی به انقلاب نخواهد رسید.

وی با اشاره به سفر حیدرالعبادی به ایران،‌ گفت: با این سفر به ایران روابط ایران و عراق مستحکم‌تر شد و کاش کشورهای اسلامی دیگر در فکر استحکام پیوندشان با ایران باشند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه امروز یمن مظهر دو چیز است؛ اول مظهر مقاومت مردم و دوم مظهر پستی سعودی‌ها؛ گفت:  این کشور با حال روزه زیر موشک‌های عربستان مقاومت می‌کنند و این سعودی‌ها هستند که باید خجالت بکشند.

موحدی با تشکر از مجلس به خاطر تصویب مصوبه هسته‌ای؛ از مسوولان خواست به اصول تببین شده توسط مقام معظم رهبری درباره زندگی امام (ره) وفادار باشند و به آن دقت کنند.

وی گفت: مردم ایران به رفع تحریم‌های ظالمانه اصرار می‌ورزند اما این پافشاری به خاطر دین آنهاست که بر ایستادگی مقابل ظلم تاکید دارد.

موحدی با بیان اینکه تاکید بر رفع تحریم برای ظالمانه بودن آن است٬ گفت: دشمن بداند که ایران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی روی پای خود ایستاده است و تحریم‌ها با تمام مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرده٬ ایران فلج نکرده و ما را از پای نینداخته است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه ایران با قدرت مقابل دشمنان ایستاده٬ گفت: هیأت ایرانی با پشتوانه قوی مردمی با دنیا مذاکره می‌کند.

وی ادامه داد: میدان مذاکره٬ میدان رزم است؛ میدانی که رزمنده در آن با رجز و قدرت‌نمایی کوبنده‌اش دل دشمن را خالی می‌کند.

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه شکی نیست که آمریکا بیش از ایران به توافق نیاز دارد٬ گفت: آمریکا وقتی مقاومت ایران را درک کرد و فهمید که مردم ایران روی پای خود ایستاده‌اند و اگر تحریم‌ها هم باقی بمانند ایستادگی‌شان ادامه دارد، اندک اندک به خواسته‌های ایران تن در داد و به آنها توجه کرد. همین طور بود که جلوی زیاده‌خواهی‌های آنها گرفته شد و جلوی بازجویی از دانشمندان هسته‌ای  گرفته شد.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز افزود:  آیا می‌شود افرادی از مراکز نظامی و امنیتی ما بازدید کنند و چیزی را نبینند و نه اسراری به دست نیاورند؟ لذا به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم از مراکز نظامی بازدید شود

موحدی کرمانی گفت: امیدواریم محصول توافق ایران با 1+5 عزت ایران و اسلام و مسلمانان بشود.

کد خبر : ۲۸۴۸۵۴