خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

هر نوع بازرسی و دسترسی به مرکز نظامی ممنوع است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگونه بازرسی و دسترسی به مراکز نظامی ممنوع است.

به گزارش ایلنا٬ سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی گفت: منافع ملی و امنیت کشور این چنین اقتضا می‌کند که تحت هیچ شرایطی بیگانگان و آنان که در ضدیت و دشمنی با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ فروگذار نیستند٬ تحت هر پروتکل یا توافقنامه‌ای با عنوان بازرسی یا دسترسی اجازه ورود به مراکز نظامی ما را نداشته باشند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: همه باید مراقب این خط قرمز نظام باشند.

وی ادامه داد: امروز روزی است که همه نیروهای مسلح و بسیج و مردم باید کمربندهای خودشان را محکم ببندند و مصمم آماده اجرای فرامین و تدابیر رهبر عزیز باشند. ما در روزهای حساسی بسر می‌بریم که در پیچ تاریخی که فرماندهی معظم کل قوا تصریح فرمودند از گردنه‌های مهمش در حال عبور هستیم، بنابراین هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح و بسیج و ملت بزرگوار و عشایر غیور می‌تواند نقش مهمی در موفقیت مسئولان نظام در انجام وظایفشان داشته باشند.

فیروزآبادی تصریح کرد: شهدای غواص همان‌طور که یک فرزند انقلابی ملت گفت، به موقع آمدند تا توجه ما را به اهمیت دفاع از منافع ملی و سرزمین جمهوری اسلامی و انقلاب حضرت امام تذکر بدهند و بیدار کنند و نگذارند که ما خدای نکرده در این گردنه سقوط کنیم یا در این گرداب غرق بشویم، البته ملت ایران، با هوش و باتجربه و با حماسه‌هایی که تاکنون آفریدند نشان دادند که عبور از گردنه‌ها و گرداب‌ها برای آنها سقوط و غرق شدن ندارد و با پیروزی جلو می‌روند، به خاطر اینکه راهبری این کاروان عظیم بشری به دست ولایت‌فقیه نایب امام عصر علیه‌السلام است که از جانب خداوند متعال این ملت را هدایت می‌کند. امیدوارم که ملت ایران همچنان به قله‌های پیروزی دست پیدا کنند و از موفقیت‌های خودشان سرشار از نشاط باشند.

کد خبر : ۲۸۴۸۶۴