خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

مردم رشادت‌های خلبانان و کارکنان پایگاه شهید دوران را فراموش نمی‌کنند

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما حساب ویژه ای بر پایگاه هوایی شهید دوران که مرکز ثقل پایگاه های کشور است داریم. این پایگاه همواره خلبانان برجسته ای داشته است و مردم هیچگاه رشادت‌های خلبانان و کارکنان فنی این پایگاه در هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، در مراسم سی و یکمین جشن فارغ التحصیلی خلبانان pc6 پایگاه هوایی شهید دوران که با حضور فرماندهان و معاونین این نیرو، خانواده معظم شهدا و خلبانان برگزار شد، خطاب به خلبانان تازه فارغ التحصیل شده، گفت: شما مراحل مختلفی را در طول خدمت پشت سر خواهید گذاشت که این مراحل معمولاً با کسب آموزش های تکمیلی برای پرواز و مشاغل کلیدی در نیروی هوایی همراه است.

وی در ادامه افزود: همواره باید مراقب دام هایی باشید که در طول مسیر برای شما گسترانده خواهد شد و عدم توجه و مراقبت باعث می شود از مسیر اصلی خارج و چه بسا وارد مسیرهای کج و گاه بسیار خطرناک شوید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه خطاب به خلبانان فارغ التحصیل گفت: در تمام مرحل زندگی و شغلی، اسلام و پیامبراکرم(ص) را سرلوحه زندگی خود قرار دهید.

شاه صفی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خانواده معظم آنها را از افتخارات نیروی هوایی دانست.

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران گزارشی از نحوه آموزش خلبانان ارائه کرد و در ادامه فارغ التحصیلان به دریافت درجه و نشان خلبانی مفتخر شدند.

کد خبر : ۲۸۵۰۷۳