خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی سپاه:

هویت پاسداری تنها با بصیرت و معنویت معنا پیدا می کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تأکید بر ضرورت صیانت از هویت پاسداری گفت: هویت پاسداری تنها با بصیرت و معنویت معنا پیدا می کند.

به گزارش ایلنا، دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه بازدیدهای خود از مناطق و رده‌های مختلف ندسا با فرماندهان و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) نیروی دریایی سپاه مستقر در بابلسر دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی با تبیین اهمیت و جایگاه پاسداری در انقلاب اسلامی، به اصول و مبانی هویت‌ساز در سپاه اشاره و تأکید کرد: هویت پاسداری تنها با بصیرت و معنویت معنا پیدا می‌کند.

فدوی گفت: ما معتقدیم قدرت نامتناهی متعلق به خالق هستی –خدای منان- است و اگر عنصری انسانی بتواند خود را با ابزارهایی که در اختیار دارد به این قدرت پیوند بزند، از پشتوانه قدرتی بی‌مانند برخوردار خواهد شد.

وی افزود: پاسداری استمرار همان راهی است که انبیا و اولیای الهی در پیش گرفتند و بصیرت به سپاه معنا و هویت می‌بخشد و این بصیرت حاصل نمی‌شود٬ مگر با تقوای الهی.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در این اجتماع که جمعی از فرماندهان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه مستقر در پایگاه شمال شرکت داشتند، خاطر نشان کرد: تقوا برای پاسداری و برای یک پاسدار اصل است؛ تقوایی که انسان را تکلیف محور تربیت می‌کند و در عین حال از او جد و جهد برای انجام تکالیف فردی، اجتماعی و سازمانی را طلب می کند.

فدوی افزود: بالاترین تکلیف ما پاسداران امانتداری است و بالاترین امانت در دست ما، انقلاب اسلامی است که باید آن را به صاحب اصلی یعنی امام عصر(عج) برسانیم.

کد خبر : ۲۸۵۲۲۳