خبرگزاری کار ایران

ولایتی در جمع خبرنگاران:

دستاوردهای هسته‌ای نیاز به حمایت قانونی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۶۸۱

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر اقدام جدید و دستاوردهای هسته‌ای نیاز به حمایت قانونی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه دیدار با سرلشکر محمد الشعار در جمع خبرنگاران و در مورد طرح الزام دولت به دستاوردهای هسته‌ای، گفت: باید ببینیم نتیجه اقدام‌های انجام شده در مجلس چیست. اما هر نوع اقدام جدید و دستاوردهای هسته‌ای، نیاز به حمایت قانونی دارد. لذا اگر این قانون وجود دارد، باید بر اساس آن عمل شود، در غیر این صورت باید چنین قانونی تصویب شود.

وی تصریح کرد: اینگونه که از قرائن موجود حدس می‌زنم، باید موضوع پیوستن ایران به هر نوع پروتکلی باید به تصویب مجلس برسد که البته روال کار دولت نیز همین بوده است.

ولایتی ادامه داد: اگر قرار است کاری که مصلحت است، صورت بگیرد، انجام خواهد شد، اگرنه نمایندگان اگر تشخیص دهند که مصلحت نیست، مورد حمایت قرار نمی‌گیرد.

وی در مورد شنیده‌ها در خصوص همکاری سوری‌ها با کردها گفت: جزء مشترکات همه این است که با داعش مبارزه کنند. داعش در حمله به شهر کردنشین عین‌العرب یا کوبانی، از هیچ جنایتی فروگذار نکرده و این مقدمه‌ای شد برای اینکه کردهای منطقه چه در سوریه، ترکیه و عراق علیه داعش وارد صحنه شوند و جلوی آنها را بگیرند. از سوی دیگر کردهای سوریه به تمامیت ارضی کشورشان وفادارند.

ولایتی در خصوص نتیجه مذاکرات هسته‌ای گفت: ایران طرفدار ادامه مذاکرات است و امیدوار است که ان‌شاءالله بتوانیم با حفظ حقوق ایران در امور هسته‌ای و کاربرد صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای بدون هرگونه محدودیتی، توافق نهایی به دست بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز