خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی در مخالفت با فانی:

پول چای زمان استراحت معلمان از جیبشان پرداخت می‌شود

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم گفت: پول چای معلمان از جیبشان پرداخت می‌شود و هر بار که به معلم پولی داده می شود٬ بارها در اخبار گفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، سید حسین نقوی حسینی در ادامه جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده موافق استیضاح گفت: ما امروز با رئیس دانشگاه فرهنگیان مواجهیم که تحصیلکرده آمریکا است و در حضور معلمان و دانش آموزان از آموزش و پرورش آمریکا تعریف و تمجید می‌کند٬ در حالی که 99 درصد دانش آموزان در آمریکا مورد تجاوز قرار می‌گیرند و همان روز آقای ابوترابی به این صحبت‌ها اعتراض کرد.

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم  گفت: وزیر آموزش و پرورش و معاون او در زمان بودجه مجلس٬ خارج از کشور بودند و این مشکل ماست.

وی افزود: اگر این استیضاح سیاسی بود٬ به تعداد زیادی از مدیران مشارکتی در بدنه آموزش و پرورش اعتراض می‌شد و به صحبت‌های یکی از مدیران ارشد آموزش و پرورش که خواستار اعتراض معلمان شده بود.

نقوی حسینی با اشاره به مشکلات مالی معلمان گفت: امروز پول چای معلمان٬ هنگام استراحت بین دو کلاس هم از جیبشان پرداخت می‌شود و هر بار که به معلمان پولی داده می شود بارها و بارها در اخبار گفته می‌شود و با آبروی معلمان بازی می‌شود.

وی با اشاره به اختلاف بودجه 600 هزار تومانی هر دانش‌آموز در بخش خصوصی و دو میلیون تومانی در بخش دولتی گفت: این اختلاف کجاست و حق التدریس معلمان که گاهی 9 پرداخت نمی‌شود٬ کجا می‌رود. در حالی که مدیران ستادی در صندوق فرهنگیان حقوق و پاداش میلیونی می‌گیرند.

نماینده مردم ورامین در مجلس نهم با تاکید بر اینکه فانی فردی با تقوا و پاکدست است٬ گفت: مدیریت تعارف‌پذیر نیست و اطرافیان ایشان به حضور ایشان در آموزش و پرورش کمک نمی‌کنند.

کد خبر : ۲۸۶۰۰۲