خبرگزاری کار ایران

فتاحی در گفت‌وگو با ایلنا:

روند تصاعدی استیضاح و سوال‌ نمایندگان از وزرا٬ سیاسی است

یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: روند تصاعدی سوال و استیضاح از وزرای دولت بیشتر سیاسی بوده و فشار بر دولت است.

عابد فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با انتقاد از تعداد بالای سوال‌های نمایندگان از وزرا تصریح کرد: روند تصاعدی سوال و استیضاح از وزرای دولت٬ بیشتر سیاسی بوده و فشار بر دولت است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: این حجم از سوال و فشارها بر عملکرد دولت اثر منفی دارد و می‌تواند وقت وزرا را برای انجام کارهای حوزه فعالیتی خود بگیرد.

وی در ادامه یادآور شد: ده‌ها سوالی که این روزها در مجلس مطرح می‌شود٬ بعضا اکثریتشان با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی است و برخی نمایندگان قصد دارند با این سوال‌ها خودی نشان داده و کارنامه‌شان را درخشان نشان دهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نهم عامل درخشان بودن کارنامه نمایندگان را پرهیز از جنجال، رفتاری منطقی و همراه با آرامش خواند و افزود: تهدید به استیضاح، حرف‌های درشت و توهین‌آمیز زدن به درد نظام نمی‌خورد و نباید بی‌خود و بی‌جهت انرژی خدمت‌رسانی دولت روحانی را گرفت.

فتاحی با تاکید براینکه دولت روحانی برآمده از رای مردم است٬ افزود: نباید اجازه دهیم امید مردم به دولت روحانی از بین برود٬ چراکه اگر چنین اتفاقی برای هیچکس خوب نخواهد بود.

کد خبر : ۲۸۶۲۹۳