خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اصلاح‌طلبان سمنان به ایلنا خبر داد؛

آغاز شناسایی نیروهای اصلاح‌طلب برای حضور در مجلس

رئیس شورای اصلاح‌طلبان سمنان گفت: شناسایی اصلاح‌طلبان استان برای انتخابات مجلس تا حد زیادی انجام شده و جلساتی با آنها نیز برگزار کردیم.

حجت‌الاسلام حسن همتی، عضو شورای شهر گرمسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسات شورای اصلاح‌طلبان در استان سمنان عنوان کرد: شورای اصلاح‌طلبان استان سمنان از فروردین‌ماه سال جاری تشکیل شده است . در این شورا از همه احزاب اصلاح‌طلب استان و همچنین افراد شاخص سمنان حضور دارند.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان سمنان افزود: علاوه بر حضور روسای احزاب اصلاح‌طلب استان در این شورا از طریق رای‌گیری از هر شهر دو شخصیت اصلاح‌طلب نیز در شورای اصلاح‌طلبان سمنان حضور دارند.

وی با بیان اینکه شورای این استان را بیش از 15 نفر تشکیل می‌دهند، گفت: ما در استان سمنان هفت حزب شناسنامه‌دار و 4 حوزه انتخابیه داریم که تلاش کردیم از فعلان هر یک از این احزاب و حوزه‌های انتخابیه استفاده کنیم.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان سمنان با اشاره به اینکه از همان زمان شروع به کارمان در فروردین‌ماه، شورای حوزه‌های انتخابیه نیز تشکیل شد، گفت: تاکنون در شورای استانی چندین جلسه برگزار کردیم و خوشبختانه با همدلی که میان نیروهای اصلاح‌طلب استان سمنان وجود دارد٬ کار شناسایی نیروهای اصلاح‌طلب استان برای حضور در مجلس تا حد زیادی انجام شده و با این نیروها نیز جلساتی را برگزار کردیم. اما پروسه شناسایی همچنان ادامه دارد و هنوز از میان چهره‌های شناسایی شده٬ افرادی را انتخاب نکردیم.

همتی خاطرنشان کرد: در شورای استانی سمنان علاوه بر من که رئیس شورا هستیم٬ آقایان صیادتی نایب رئیس و عزالدینی از حزب مردم‌سالاری حضور دارند. رابط استان سمنان با مرکز٬ آقای رهبری است که در دوره ششم مجلس نیز حضور داشتند. آقای مصطفی کواکبیان نیز دیگر رابط استانی ما با تهران که به عنوان یکی از شخصیت‌های باتجربه استان هستند که در جلسات شورای استانی سمنان حضور دارد.

رئیس شورای اصلاح‌طلبان استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شورای اصلاح‌طلبان سمنان دارای تعامل بالایی با مرکز است؛ در همین راستا تاکنون با آقای موسوی‌لاری و اعضای کمیته راهبردی طی چندین دیدار در تهران٬ مباحث و پیشنهادهای خود را مطرح کردیم و مشورت‌های خوبی صورت گرفته است. آخرین جلسه نیز سه هفته گذشته در دفتر رئیس دولت اصلاحات برگزار شد که البته خود ایشان در این جلسه حضور نداشت٬ ولی نمایندگانی از سوی وی در جلسه شرکت کرده بودند.

کد خبر : ۲۸۶۴۹۱