خبرگزاری کار ایران

کمیجانی به ایلنا خبر داد؛

تدوین شیوه‌نامه اجرایی واحد میان شورای هماهنگی و شورای راهبردی

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات از تدوین شیوه‌نامه اجرایی واحد میان شورای هماهنگی و شورای راهبردی خبر داد.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان کرد: جلسه شب گذشته با حضور اکثریت اعضای برگزار شد و پس از تبادل اخبار و اطلاعات مربوط به مسائل مختلف کشور موضوعاتی در دستور کار جلسه قرار گرفت.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی افزود: در این جلسه مقرر شد از دبیران کلیه احزاب، گروه‌های عضو شورای هماهنگی و احزاب و گروه‌های استانی غیر عضو شورای هماهنگی که داعیه اصلاح‌طلبی دارند، در شورای در شورای استانی که توسط کمیته انتخابات شورای هماهنگی یا کمیته راهبردی اصلاح‌طلبان شکل گرفته یا در حال شکل‌گیری است٬ به عنوان عضو دارای حق رای دعوت شود.

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی همچنین تصریح کرد: در این جلسه جهت هماهنگی هرچه بیشتر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با شورای راهبردی اصلاح‌طلبان که با مسئولیت آقای موسوی‌ لاری تشکیل شده، مقرر شد هیات رئیسه شورای هماهنگی و هیات رئیسه شورای راهبردی ضمن تشکیل جلسات مشترک، شیوه‌نامه اجرایی واحدی را با در نظر گرفتن شرح وظایف هر دو شورا تدوین و از این به بعد شیوه‌نامه مورد تایید، ملاک عمل هر دو شورا قرار گیرد.

کمیجانی گفت: در ادامه این جلسه تاکید شد که از مرکز نباید برای استان‌ها تصمیم‌گیری شود و شوراهای استانی با هم‌فکری یکدیگر برای مرکز استان و حوزه‌های انتخابیه با سازوکارهای اعلام شده تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

کد خبر : ۲۸۷۱۰۶