خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت شاخه قم:

اقتدار کشور به مشروعیت و مقبولیت نزد مردم است

دبیر حزب اراده ملت شاخه استان قم، گفت: اقتدار یک کشور، فقط به نیروهای نظامی و حتی ثروت های آن نیست، بلکه بیشترین میزان اقتدار یک کشور، به میزان مشروعیت و مقبولیت در نزد مردم آن کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «عطاءالدین قاسمی» دبیر حزب اراده ملت شاخه استان قم، ، شب گذشته (سه شنبه شب 10 تیرماه 94)، در اولین کنگره استانی حزب اراده ملت شاخه استان قم که در تالار اجتماعات فرهنگیان شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: حزب اراده ملت در استان قم، از حدود یک سال و نیم پیش، با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، فعالان اصلاح‌طلب و همچنین بسیاری از جوانان باانگیزه، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: حزب اراده ملت شاخه استان قم، پس از یک سال و نیم فعالیت خود، پس از کسب مجوزهای قانونی فعالیت در این استان از فرمانداری قم که اخیرا صورت گرفت، اقدام به برگزاری اولین کنگره استانی این حزب در استان قم و انتخابات داخلی آن کرد که خوشبختانه به خوبی برگزار شد.

دبیر حزب اراده ملت شاخه استان قم، به برگزاری اولین کنگره استانی این حزب در استان قم اشاره کرد و گفت: برگزاری کنگره برای یک حزب در استان قم و حتی شاید در کل کشور، تا کنون انجام نگرفته بود و از این منظر، حزب اراده ملت شاخه استان قم، پیشتاز برگزاری کنگره حزبی و انتخابات داخلی در استان قم و حتی شاید کل کشور است.

 وی با بیان این که دغدغه اعضای حزب اراده ملت شاخه استان قم، احساس وظیفه نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن است، گفت: حزب اراده ملت در کل کشور و همین طور در استان قم، در عمل خود را اصلاح‌طلب می‌داند و از روز اول نیز به دنبال اتحاد اصلاح‌طلبان بوده است. عقیده حزب بر این است که با رفاقت و دوستی با سایر احزاب، می‌توان بهتر بر مشکلات احتمالی غلبه کرد.

قاسمی با بیان این که کار حزبی، تمرین احترام به رأی مردم است، گفت: ما بر این عقیده هستیم که اقتدار یک کشور، فقط به نیروهای نظامی و حتی ثروت‌های آن نیست، بلکه بیشترین میزان اقتدار یک کشور، به میزان مشروعیت و مقبولیت در نزد مردم آن کشور است و هر قدر که مردم یک کشور خود را در اداره امور سهیم بدانند، آن کشور به خودی خود اقتدار دارد.

وی با بیان این که چهار مقوله آزادی، امنیت، عدالت اجتماعی و حاکمیت قانون دغدغه بسیاری از فعالان سیاسی-اجتماعی ایران است، گفت: معتقدیم نسلی که دوم خرداد 76 را آفرید و رهبر معظم انقلاب نیز آن را حماسه خواندند، قادر است بدبیاری‌های تاریخی این مملکت را پایان داده و ان‌شاءالله در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی در شأن ملت ایران را به خانه ملت روانه کند. 

کد خبر : ۲۸۷۵۲۱