خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس در دیدار با مدیر کل راه و شهرسازی استان قم؛

افزایش جمعیت در آینده برای قم مشکل ساز است

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۹۶۷

رئیس مجلس با بیان اینکه افزایش جمعیت شهر قم در آینده مشکلات بسیاری را به دنبال دارد، گفت: اسکان جمعیت جدید در استان قم باید در نقطه‌ای صورت گیرد که دارای امکانات و منابع آبی باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی عصر امروز پنجشنبه (11 تیرماه) با بهشتی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار برخی مسائل استان قم از جمله وضعیت راه‌ها، طرح‌های راه سازی و همچنین پروژه کمربندی شهر قم و طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر لاریجانی در این دیدار با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بیمارستان هزار تختخوابی در منطقه پردیسان گفت: قطعا این طرح یک نماد خوب برای شهر قم است و باید کمک‌های لازم برای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح‌های مطروحه برای توسعه حرم حضرت معصومه (س) گفت: به نظر من در شرایط کنونی لزومی برای توسعه حرم وجود ندارد زیرا هم اکنون فضا برای حضور زائران وجود دارد و نباید دسترسی مردم را به حرم سخت کرد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی طرح‌هایی برای توسعه شهر قم مطرح است که این پروژه‌ها زمینه‌ساز افزایش جمعیت است از این رو متولیان مربوطه باید برای آینده به فکر ایجاد شهری در نزدیکی قم باشند زیرا در صورتی که شهر از میزان کنونی بزرگتر شود نمی‌توان آن را مدیریت کرده و زیرساخت‌های آن بویژه تامین آب شرب را فراهم کرد.

دکتر لاریجانی با تاکید بر اینکه افزایش جمعیت شهر قم مشکلات زیادی را در آینده به دنبال دارد، تصریح کرد: کاهش امکانات اجتماعی یکی از معضلات اصلی افزایش جمعیت شهر قم است از این رو اسکان جمعیت جدید باید در نقطه‌ای صورت گیرد که دارای امکانات و منابع آبی باشد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز