خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

همه نهاد‌ها و جریانات از تیم مذاکره‌کننده حمایت کنند/رضایت رهبری،رضایت ماست

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم حمایت از تیم مذاکره‌کننده در مقطع حساس کنونی گفت: مذاکره‌کنندگان، افراد وطن‌پرست و نیروهای انقلابی هستند که تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز از طرف مقابل انجام خواهند داد.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، تصریح کرد: در مقطع حساس کنونی و در آستانه نهایی شدن مذاکرات هسته‌ای، تمامی دستگاه‌ها باید همدلی و همزبانی داشته باشند، تا بتوانیم از مرحله حساس کنونی عبور کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر تیم مذاکره‌کننده، یک تنه در حال مذاکره‌ با پنج کشور قدرتمند جهان است و در این رهگذر، فرزندان ملت در دستگاه دیپلماسی باید از پشتیبانی قوی و اصولی همه اقشار، نهاد‌ها و جریانات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به حمایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، افزود: مذاکره کنندگان، افراد وطن‌پرست و نیروهای انقلابی هستند که تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز از طرف مقابل انجام خواهند داد.

حقیقت‌پور یادآور شد: تمام قوا و دستگاه‌ها باید در زمینه مذاکرات پشت سر رهبر معظم انقلاب قرار گیرند؛ ایشان هر فرایندی را در این‌باره تأیید کردند، این فرایند مورد تأیید همگان خواهد بود و اگر ایشان از مسئله‌ای ابراز نارضایتی کنند، این نارضایتی برای همگان خواهد بود.

کد خبر : ۲۸۸۱۶۶