خبرگزاری کار ایران

راکعی به ایلنا خبرداد:

یادبود مرحوم آیینه‌وند در حاشیه مراسم افطار جمعیت زنان مسلمان نواندیش

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش از برگزاری مراسم یادبود مرحوم آیینه‌وند در حاشیه مراسم افطار این تشکل خبر داد.

فاطمه راکعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا٬ ضمن آرزوی قبولی طاعات تمامی هموطنان در مراسم احیای لیالی قدر گفت: درآستانه برگزای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه پیش رو، جمعیت زنان مسلمان نواندیش اقدام به برگزاری مراسم افطاری  در تاریخ ۲۰ تیرماه مصادف با بیست و چهارمین روز ماه مبارک رمضان نموده است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش با اشاره به برگزاری همایش سخنرانی تحت عنوان «زنان و انتخابات پیش رو» درحاشیه این مراسم، افزود: در این مراسم که از ساعاتی پیش از افطار باحضور جمعی از یاران فرهیخته و اعضای شاخص جمعیت زنان مسلمان نواندیش و  دیگر تشکل‌های اصلاح‌طلب بانوان برگزار می‌شود، سخنرانان در پنل‌های هفت دقیقه‌ای به بیان نظرات‌شان پیرامون چالش‌های پیش‌روی اصلاح‌طلبان و به‌ویژه بانوان اصلاح‌طلب برای حضور قدرتمند در انتخابات مجلس دهم خواهندپرداخت.

راکعی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری یک هم‌اندیشی کارساز و تاثیرگذار در امور زنان و تشکل‌های اصلاح‌طلب بانوان خاطرنشان کرد: در پایان این مراسم و درحاشیه برگزاری یادبودی برای زنده‌یاد صادق آیینه‌وند، از زحمات  خانواده ایشان تجلیل و تقدیر به‌عمل خواهدآمد.

این مراسم افطار از ساعت ۱۸:۳۰ در تالار کیمیا واقع در بلوار فاطمی غربی،‌ ابتدای خیابان شهید اعتمادزاده، روبروی سفارت پاکستان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۲۸۸۶۷۹