خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

مسئله هسته‌ای٬ اراده ملت ایران در حمایت از فلسطین را تغییر نمی‌دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله هسته‌ای٬ اراده ملت ایران در حمایت از مردم فلسطین را تغییر نمی دهد و دفاع از فلسطین یک وظیفه اسلامی است.

به گزارش ایلنا٬ علی لاریجانی در حاشیه نشست با فعالان آزادی قدس شریف که عصر امروز -سه شنبه، 16 تیر ماه- در کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار ارزشمندی است و انسان نهایت فراست را در این پیشنهاد می‌بیند که یکی از مقدس‌ترین اهداف امت اسلامی است٬ لذا این نامگذاری کار با ارزشی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر شرارت‌های رژیم صهیونیستی در سطح منطقه و بین‌الملل افزایش پیدا کرده که این به غفلت کشورهای اسلامی برمی‌گردد و باعث شده آنها مجالی برای ادامه شرارت‌های خود پیدا کنند.

وی در ادامه به دستپاچگی رژیم صهیونیستی در مورد مسائل هسته‌ای ایران اشاره و عنوان کرد: این رژیم با پابرهنگی وارد عرصه سیاست شد و نگرانی خود را از فناوری هسته‌ای ایران نشان داد در حالی که برای همه عقلای سیاست اثبات شده که حل مسئله هسته‌ای؛ چه در سطح منطقه و چه بین‌الملل٬ باعث امنیت پایدار شده و به ضرر کشوری نیست.

رییس نهاد قانونگذاری کشورمان همچنین در ادامه با بیان اینکه در مسئله سوریه و عراق نیز شاهد شرارت‌های رژیم صهیونیستی بوده‌ایم، یادآور شد: باید توجه کرد در مقابل رفتار شرارت‌آمیز این رژیم قرار گرفته‌ایم که در این ایام افزایش پیدا کرده و رژه می‌رود از این رو باید اراده کشورها مخصوصا جمهوری اسلامی ایران که پیشرو در این مبارزه است٬ کاملا مکشوف باشد.

وی افزود: روز قدس نشان دهنده فهم درست ملت ایران بوده و برای پاسداشت و صیانت از ابتکار امام(ره) است که با حضور یکپارچه خود این اراده را به رژیم نشان می‌دهند.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله هسته‌ای ایران در جریان مذاکرات چه حل بشود چه نشود٬ در اراده ملت ایران برای حمایت از مردم فلسطین تغییری ایجاد نمی‌کند٬ چراکه دفاع از فلسطینیان یک وظیفه اسلامی بوده و همیشه یک هدف مقدس برای ایرانیان است.

کد خبر : ۲۸۸۹۹۵