خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی مطرح کرد:

ضرورت توجه به بهبود سبک زندگی در صیانت از ارکان خانواده

وزیر کشور با اشاره به اهمیت سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: اگر بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خود در زمینه بهبود وضعیت سبک زندگی و صیانت از ارکان خانواده اثرگذار باشیم به وظایف خود به درستی عمل کرده ایم .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی رحمانی فضلی وزیر کشور پیش از ظهر دیروز در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی امور عمومی، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی در وزارت کشور با اشاره به سیاست‌های برنامه ششم توسعه کشور گفت: وظایف دستگاه‌ها در حوزه اجرایی تعاملی است و مباحث با هم مرتبطند و در برنامه‌‌ریزی‌ها ارتباط بین بخشی باید دیده شود .

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع و امکانات تعیین اولویت‌ها بسیار مهم است و لازم است در برنامه‌ریزی‌ها توازن منطقه‌ای در همه حوزه‌ها دیده شود زیرا توسعه متوازن و توزیع عادلانه امکانات و فرصت‌ها رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت و به توسعه پایدار می‌انجامد.

وزیر کشور با تاکید بر اهمیت دو موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و حفظ و صیانت از خانواده گفت: اگر بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خود در زمینه بهبود وضعیت سبک زندگی و صیانت از ارکان خانواده اثرگذار باشیم به وظایف خود به درستی عمل کرده‌ایم .

رحمانی فضلی با مهم خواندن موضوع آسیب‌شناسی جدی در حوزه اجتماعی گفت: رفتار اجتماعی افراد در آینده متاثر از فضای مجازی است و رصد تغییرات اجتماعی در این حوزه می‌تواند برنامه‌ریزان را در پیشبرد امور کمک کند.

وزیر کشور با اشاره به محدودیت امکانات و منابع گفت: اولویت‌بندی موضوعات مهم در برنامه‌ریزی‌ها می‌تواند موتور محرکه همه بخشها باشد.

در این جلسه فروزان مهر معاون وزیر کشور در امور هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای به تشریح اصول کلی نظام‌نامه شورای برنامه ریزی امور عمومی، سیاست داخلی و ارتقای سرمایه اجتماعی پرداخت و اعضای جلسه به اصلاح برخی از موارد آن پرداختند.

در این جلسه مقیمی معاون سیاسی و میرباقری قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین هاشمی استاندار تهران حضور داشتند.

کد خبر : ۲۸۹۰۶۹