خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل سپاه:

غربی‌ها بیشتر از ما به مذاکرات نیازمندند

فرمانده کل سپاه در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: غربی‌ها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و بیشتر از ما به این مذاکرات نیازمندند.

به گزارش ایلنا،  سردار سرلشکر محمد علی جعفری که با شبکه تلویزیونی العالم  گفت‌وگو می‌کرد٬ در خصوص روز قدس و آرمان آزادی فلسطین اظهار داشت: ان‌شاءالله داریم به سوی آزادی همه ملت‌های مسلمان پیش می‌رویم.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: وعده حضرت امام(ره) باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال تحقق است و مردم عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می‌کنند و حتما موفق خواهند شد و ان‌شاءالله نوید پیروزی‌های بزرگ‌تری در راه است.

جعفریبا بیان اینکه مقاومت تا پیروزی نهایی، شعار امروز و حال و هوای مردم است٬ در خصوص مذاکرات وین و تهدیدهای برخی کشورها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات، گفت: آنها می‌دانند هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند و تنها راهی که برای نفوذ بین ملت‌های منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه پیدا کرده‌اند٬ ادامه همین حرکت است.

جعفری افزود: آنها بیش از ما به این مذاکرات نیاز دارند و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی نداشته است؛ اگرچه آنها در امر مذاکره کارکشته هستند٬ ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات هستند.

کد خبر : ۲۸۹۷۳۱