خبرگزاری کار ایران

/پایان حصر ایران؛ آغاز فصل امید/

استاندار تهران موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را تبریک گفت

استاندار تهران با صدور پیامی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان و کسب توافق عزتمندانه در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران در پیام سیدحسین هاشمی استاندار تهران آمده است: در روزهای پایانی ماه مهمانی خدا و در آستانه عید سعید فطر عید اخلاص و بندگی، ملت بزرگ ایران حماسه ای دیگر آفرید و فرزندان غیور انقلاب برگی زرین در تاریخ کشور عزیزمان به یادگار گذاشتند.

به گفته هاشمی، این بار دستان توانمند، ذهن خلاق و روحیه مجاهدانه تلاشگران جبهه دیپلماسی نام ایران را بر زبان ها جاری ساخت و قلب میلیون ها ایرانی و دلداده ی کشورمان را قرین شادی کرد.

در پیام تبریک استاندار تهران تصریح شده، نقش سازنده سردار امین، متدین، غیور و شجاع عرصه دیپلماسی دکتر محمد جواد ظریف و تیم خستگی ناپذیر مذاکره کننده در حافظه ی تاریخی ملت ایران همواره خواهد درخشید.

وی ادامه داد: بی تردید هدایت عالمانه و خردمندانه رییس محترم جمهوری و مهم تر از همه حمایت و پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب در این نبرد دیپلماتیک تاثیری چشمگیر و غیرقابل انکار داشته است.

هاشمی یادآور شد: مقاومت و پایمردی ملت عزیزمان در مسیر تحقق این توافق عزتمندانه و همراهی آن ها با دولت تدبیر و امید سهمی به سزا در خلق این حماسه ماندگار به همراه داشت.

استاندار تهران در پایان پیام تبریک خود آورده است: اینجانب ضمن سپاس به درگاه حضرت حق این موفقیت تاریخی را به رهبر معظم انقلاب، رییس محترم جمهوری، تیم شجاع مذاکره کننده و مردم شریف میهن عزیزمان تبریک گفته و توفیقات هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر : ۲۹۰۵۰۹