خبرگزاری کار ایران

براساس نظر هیات دولت؛

افشانی و سیدصادقی٬ استانداران فارس و قم شدند+سوابق

سخنگوی دولت از نظر هیات دولت برای تعیین استانداران استان‌های قم و فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر نوبخت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس تصویب هیات دولت‏، سید محمدعلی افشانی و سیدمهدی صادقی - معروف به سید صادقی- گزینه‌های پیشنهادی وزارت کشور به سمت استانداری استان‌های فارس و قم تعیین شدند.

محمد علی افشانی پیش از عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و از مدیران آموزش و پرورش دولت اصلاحات بود که در سابقه مدیریتی خود معاونت استانداری‌های خوزستان، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد، همچنین معاونت وزیر آموزش و پرورش و ریاست ستاد نوسازی مدارس کشور را در کارنامه خود داراست.

افشانی همچنین در هشتم خردادماه سال ۸۴ نشان دولتی «درجه دوم سازندگی‌» از دستان رئیس دولت اصلاحات گرفت و در ابتدای دولت یازدهم گمانه‌زنی فراوانی برای انتصاب وی به عنوان استاندار خوزستان مطرح شده بود.

سیدمهدی صادقی معروف به (سیدصادقی) رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت رفاه است  که از دی ماه 92 جایگزین علی ملک در این مجموعه شده بود.

وی سابقه مدیرعاملی شرکت هواپیمایی آسمان را نیز در کارنامه خود دارد و با این حکم از وزارت رفاه به وزارت کشور نقل مکان خواهد کرد.

کد خبر : ۲۹۰۷۶۵