خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه؛

سید حسن خمینی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای قدردانی کرد

یادگار امام امروز در تماسی تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای برای دستیابی به توافق با 1+5 و پذیرش توان هسته ای جمهوری اسلامی ایران از سوی جهانیان، تشکر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از جماران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، پس از ورود تیم مذاکره کننده هسته ای به تهران در تماسی با وزیر امور خارجه از زحمات تیم هسته ای کشورمان که موجب شادی دل مردم شده و ملت ایران را خوشحال کرد، قدردانی به عمل آورد.

وی ضمن تبریک توافق صورت گرفته و ابراز امیدواری برای رفع برخی مشکلات کشور که از ناحیه تحریم ها ایجاد شده، پذیرش ایران هسته ای از سوی جهانیان را حاصل تلاش های خستگی ناپذیر و بی وقفه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به خصوص دکتر ظریف دانست.

یادگار امام در این تماس تلفنی، بار دیگر از زحمات و مجاهدت های اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای و بویژه وزیر امور خارجه کشورمان قدردانی کرد و به کارگیری دیپلماسی فعال برای نشان دادن وجهه صلح طلب ایران اسلامی به جهانیان را از موفقیت های بزرگ تیم مذاکره کننده کشورمان با قدرت های جهانی دانست.

سید حسن خمینی در پایان برای اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای دعای خیر و آرزوی سلامتی و موفقیت و پایداری برای انجام وظایف شان در قبال ملت بزرگ ایران اسلامی کرد.

وزیر امور حارجه کشورمان نیز متقابلا از یادگار امام برای دعا و حمایت از تیم مذاکره کننده تشکر کرد. 

کد خبر : ۲۹۰۹۴۲