خبرگزاری کار ایران

بیانیه شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران به مناسبت توافق هسته‌ای

شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران در خصوص توافق هسته‌ای بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران در خصوص توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بی شک به سرانجام رسیدن مذاکرات شجاع‌دلان ایران زمین با قدرت‌های جهانی، نقطه عطفی است در تاریخ سیاسی ایران اسلامی. ملت انقلابی ایران بار دیگر با تحمل فشارهای بین‌المللی و ایستادگی در مقابل نادیده انگاشته شدن حقوق حقه خود از سوی قدرت‌های جهانی و با حمایت از دانشمندان غیور این مرز و بوم، به جهانیان درس ایستادگی و حق طلبی داد. ملت ایران با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و با نفی همیشگی سلاح‌های کشتار جمعی از جمله سلاح اتمی، همواره با برآب کردن پروژه ایران هراسی، منادی گفت‌وگوی تمدن‌ها و پرچم‌دار واقعی صلح و دوستی در جهان بوده که همانا نشأت گرفته از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است. بی تردید با گشایش ایجاد شده در مذاکرات هسته‌ای، می‌توان انتظار اثرگذاری مثبت آن بر فضای اقتصادی و سیاسی داخلی را داشت که این مهم جز در سایه مدیریت صحیح و مدبرانه حاکمیت و وحدت همه گروه‌های سیاسی میسر نخواهد بود.

لذا شاخه جوانان حزب اراده ملت ایران ضمن اعلام حمایت خود از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و روند مذاکرات انجام شده و نیز تبریک موفقیت تیم مذکور و به ثمر رسانیدن زحمات شبانه‌روزی دانشمندان میهن اسلامی به ملت ایران، همه گروه‌های سیاسی و اقشار را به همدلی و همزبانی با دولت منتخب فرا می‌خواند. امید است در پرتو عنایات خاص خداوند در ماه ضیافت الهی، دست در دست یکدیگر،‌ شروعی دوباره را در راه رشد و پیشرفت همه جانبه کشور رقم بزنیم.

 

کد خبر : ۲۹۱۰۰۳