خبرگزاری کار ایران

آشتیانی در جمع خبرنگاران:

تیم مذاکره کننده کشورمان مجاهدانه عمل کرد

asdasd
کد خبر : ۲۹۱۰۶۴

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، با بیان این که توافق هسته ای با قدرت های جهانی، پیروزی بزرگی برای ایران است، گفت: آقای ظریف و تیم مذاکره کننده، واقعا مجاهدانه و صادقانه عمل کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در حاشیه افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع) قم، در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران، با قدرت های جهانی، اظهار داشت: مسائل هسته ای کشورمان، تا به حال خوب پیش رفته و این توافق، یک پیروزی است که همه را خوشحال کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: با این نگارش آخری که در سایت ها آمده بود و ما آن را بررسی کردیم، انصافا کارهای خوبی شده و تقریبا خطوط قرمز هم رعایت شده است.

آشتیانی، افزود: ان شاالله اگر در عمل نیز همین توافق که انجام شده و وجود دارد،  پیاده شود و طرف مقابل هم بد قولی نکند، یا جاهایی اشکال تراشی نکند، به نظرم پیروزی مهمی برای جمهوری اسلامی ایران بدست آمده است.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، در خصوص عملکرد محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در ایجاد توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی، گفت: هم جناب آقای ظریف و هم تیم مذاکره کننده، واقعا مجاهدانه و صادقانه وقت گذاشتند و کار مهم و بزرگی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز