خبرگزاری کار ایران

جهانگیری در حاشیه نماز عید فطر:

تحریم‌ها را از پیش پای ملت برمی‌داریم

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله زندگی مردم مسائل اقتصادی است گفت: امیدواریم بتوانیم برای اشتغال، رونق اقتصادی و حل مشکلات زندگی مردم کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی تهران، با تاکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله زندگی مردم مسائل اقتصادی است گفت: امیدواریم بتوانیم برای اشتغال، رونق اقتصادی و حل مشکلات زندگی مردم کارهای بزرگی انجام دهیم.

معاون اول دولت یازدهم افزود: کشور با مشکلات زیادی در مسائل بین‌المللی و داخلی روبه‌رو بود و البته شعار امسال کمک کرد که ما در بخش بین‌الملل با انسجامی که در داخل کشور ایجاد شد و همزبانی سه قوه وتحت رهنموهای مقام معظم رهبری به موفقیت‌های بسیار بزرگی دسترسی پیدا کنیم.

جهانگیری اضافه کرد‌: بر این اساس هم حقوق هسته ای ملت ایران را تثبیت کردیم و هم ان‌شاءالله تحریم های ظالمانه را از پیش پای ملت برمی‌داریم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: برای ادامه مسیر که در واقع مسائل داخلی کشور است از جمله مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی همچنان به این انسجام و وحدت نیاز داریم.

وی ادامه داد: با انسجام قادر خواهیم بود مسائل اقتصادی کشور را به بهترین وجه ممکن حل کنیم.

جهانگیری گفت: به خصوص در حوزه جوانانی که به دنبال شغل هستند با فضای سرمایه گذاری و تولید در کشور حتماً بر این مشکلات هم غلبه خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۲۹۱۲۵۹