خبرگزاری کار ایران

قائم مقام جبهه پایداری:

اصولگرایان میان خود رحمت و مروت داشته باشند

قائم مقام جبهه پایداری گفت:آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت الله ومصباح در راس وحدت اصولگرایی قرار داشته و نقش پدری دارند و فصل الخطاب آنها هستند.

به گزارش ایلنا، صادق محصولی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با اشاره به تعریف اصولگرایی گفت: اصولگرایی یعنی شریعتمدار بودن و همه کارها در همه حوزه ها از جمله سیاست و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و … را بر اساس شریعت عمل کنیم.

محصولی اظهار داشت: برای مشخص شدن دوست و دشمن باید مبنا و ملاک و شاخص شریعت باشد.اگر کسی ادعای اصولگرایی دارد باید دید تا چه اندازه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می کنند.

وی ادامه داد: اصولگرایی در مقابل اسلام آمریکایی تعریف میشود و شاخصها و محور های اسلام آمریکایی را امام(ره) و رهبری تبیین کرده اند.

قائم مقام جبهه پایداری تاکید کرد: اصولگرایی صرفا ادعا نیست بلکه در عمل باید اصولگرایی را ثابت کرد و فقط با شعار نمی توان کسی را اصولگرا دانست.

محصولی تصریح کرد: اصولگرایان باید سعی کنند اصول و ارزش‌های اسلام را پیاده کنند و نظر اسلام نیز همین است. برای پیاده سازی اصول اسلام باید مجاهدت کرد و از مال و جان خود گذشت.

وی ادامه داد: اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشند. نباید بگذاریم نظرات امام(ره) و رهبری تحریف شود برخی به دنبال این هستند که راحت طلبی را جای مجاهدت و استکبار ستیزی جایگزین کنند.

قائم مقام جبهه پایداری اضافه کرد: باید ببینیم شریعت اسلام چه میگوید وآن را پیاده کنیم. ممکن است عده ای ما را افراطی بخوانند اما مهم نیست .

وی افزود: تندرو و افراطی و یا کندرو در مقابل پیاده کردن اسلام و شریعت اسلام مشخص می شود. هرچه دین مبین اسلام می گوید درست است و غیر از آن افراط و تفریط است.

محصولی تاکید کرد: ضرورت دارد برای اینکه اصولگرایان به هدفشان که اجرای احکام الهی و شریعت اسلامی است برسند دست در دست هم باشند. هدف ما پیاده کردن اصول و حاکمیت ارزش ها است. همه باید به دنبال وحدت اصولگرایان باشیم.

قائم مقام جبهه پایداری با اشاره به جلسات مشترک موتلفه اسلامی، ایثارگران و پایداری گفت: جلسات سه جانبه بسیار پر بار و پر برکتی تشکیل شده است. ما در اصول ثابت هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد. برخی شیاطین هستند که نمیخواهند بگذارند اصولگرایان به وحدت برسند.

محصولی ادامه داد: موتلفه اسلامی تلاشهای بسیاری برای وحدت اصولگرایان انجام داده و ما نیز این سیاست را که به دنبال مجلسی اصولگرا هستیم اما یک نفر از ما نباشد را قبول داریم.

وی افزود: مجموعه اصولگرایان جلسات خوبی با هم داشتهاند و به پیشرفت‌های خوبی رسیده ایم و امیدواریم به وحدت نهایی برسیم.

محصولی تاکید کرد: آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و آیت الله ومصباح در راس وحدت اصولگرایی قرار داشته و نقش پدری دارند و فصل الخطاب آنها هستند. ما بر وحدت اصولگرایان تاکید داریم.

وی با اشاره به مواضع جبهه پایداری که برخیها انها را افراطی میخوانند بیان داشت: در جبهه پایداری نیز امکان اشتباه وجود دارد و ما خود را بری از اشتباه نمیدانیم زیرا معصوم نیستیم اما اینکه برخی دوستان یکسری از جریان های اصولگرایی را تندرو و یا کندرو معرفی می کند برای ضربه به وحدت است.

کد خبر : ۲۹۲۶۷۰