خبرگزاری کار ایران

ابوترابی در پاسخ به تذکر شفاهی نقوی حسینی :

جلسات کارگروه مطالبه فرهنگیان منظم برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۶۷۳

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی از رسانه ملی قول تأمین اعتبار برای پروژه تعریض دو جاده ورامین را داده بود که با گذشت 8 ماه از زمان این وعده،‌هنوز عملی نشده است.

به گزارش ایلنا، سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به مسئولان اجرایی کشور گفت: شرایط کارگران در حال حاضر شرایط سختی است و بین دستمزدها و هزینه ها فاصله زیاد است.

نماینده مردم ورامین،‌ پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه هزینه کرایه خانه، آموزش و بهداشت و درمان سنگین است،افزود:از دولت انتظار داریم دراین زمینه تناسب ایجاد کند.

وی افزود:همچنین لازم است قانون کار اصلاح شده و رابطه ظالمانه ای که بین کارگر و کارفرما ایجاد شده از بین برود.

نقوی حسینی ادامه داد: اتباع افغانی نیز مشاغل زیادی ازجمله مشاغل تخصصی و فنی را در کشور اشغال کرده اند که لازم است دولت در این زمینه نظارت کند.

این نماینده مردم در مجلس همچنین تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی از رسانه ملی قول تأمین اعتبار برای پروژه تعریض دو جاده ورامین را داده بود که با گذشت 8 ماه از زمان این وعده،‌هنوز عملی نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش در جریان استیضاح و دولت و شما به عنوان رئیس کارگروه مطالبه فرهنگیان یازده قول برای حل مشکل فرهنگیان دادید که تاکنون عملی نشده است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه قولی در این خصوص داده نشده است،‌ تصریح کرد: بحث ما تشکیل کارگروهی برای پیگیری مشکل فرهنگیان از سوی مجلس و دولت بود که در این خصوص جلسات منظمی تا کنون تشکیل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز