خبرگزاری کار ایران

حق شناس در گفت‌وگو با ایلنا:

شاخه جوانان حزب اعتماد ملی در 15 استان تشکیل شد/ در 24 استان دفتر داریم

حزب اعتماد ملی اولین جلسه شورای مرکزی خود را بعد از سال 88 در شهریور سال 92 برگزار کرد و از آن تاریخ به صورت منظم جلسات فصلی شورای مرکزی برگزار می‌شود و هدف گذاری شد که در سال 93 شاخه جوانان و شاخه بانوان فعال شوند و در این زمینه فعال بودیم و در پانزده شانزده استان کشور شاخه جوانان حزب اعتماد ملی تشکیل شد.

محمدجواد حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ درباره وضعیت حزب اعتماد ملی بعد از روی کار آمدن دولت اعتدال گفت: از حزب اعتماد ملی کسی به آن صورت وارد دولت نشد. یکی آقای سلطانی‌فر بود و یکی هم آقای افشانی که برای استانداری اخیرا به استان فارس رفته است. در واقع با اینکه اعتماد ملی نقش پررنگی در انتخاب روحانی داشت اما درگیر دولت نشد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی افزود: بعد از انتخابات اما حزب اعتماد ملی اولین جلسه شورای مرکزی خود را بعد از سال 88 در شهریور سال 92 برگزار کرد و از آن تاریخ به صورت منظم جلسات فصلی شورای مرکزی برگزار می‌شود و هدف گذاری شد که در سال 93 شاخه جوانان و شاخه بانوان فعال شوند و در این زمینه فعال بودیم و در پانزده شانزده استان کشور شاخه جوانان حزب اعتماد ملی تشکیل شد.

وی گفت: در بخش بانوان نسبت به شاخه جوانان آمار کمتری دارد اما در نزدیک به یک سوم از استان‌ها شاخه جوانان هم شکل گرفت.

وی افزود: در حال حاضر در بیست و چهار استان دفاتر حزب اعتماد ملی بازگشایی شده است و امیدواریم طی یک ماه آینده در استان‌های باقی مانده هم دفاتر اعتماد ملی افتتاح شود.

حق شناس گفت: در سال جاری هم قرار شد جلسات فصلی در نیمه اول سال دوماه یک بار شود و در نیمه دوم سال ماهانه برگزار شود.

کد خبر : ۲۹۵۰۶۲