خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در نشست مجمع عمومی خانه احزاب:

همه از برنامه هسته‌ای حمایت می‌کنند/ درخواست از ظریف برای حضور در جمع احزاب

رئیس موقت مجمع خانه احزاب گفت: پرسش این است که چرا پس از سال‌ها مبارزه مردم ایران در جهت آزادی‌خواهی و پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی هنوز احزاب به جایگاه واقعی خود دست نیافته‌اند؟

به گزارش ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست مجمع عادی خانه احزاب با بیان این‌که«14 مرداد سالروز صدور فرمان مشروطیت است و احزاب نیز همزمان با شکل‌گیری پارلمان در ایران بوجود آمده است» تاکید کرد: امیدوارم در آینده تحزب جایگاه حقیقی خود را در نظام سیاسی کشور بدست آورد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکرم که مجمع کنونی خانه احزاب درشرایطی برگزار می‌شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی با توافق وین در عرصه‌ جهانی اقتدار خود را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: مفتخرم که اعلام کنم همه احزاب اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و میانه و مستقل از رویکرد جمهوری اسلامی در برنامه‌ هسته‌ای حمایت می‌کنند و در این زمینه هیچ اختلافی بین احزاب وجود ندارد.

رئیس موقت مجمع خانه احزاب با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و وزیر امور خارجه کشورمان گفت:‌ از وزیر محترم خارجه آقای محمد جواد ظریف می‌خواهم که نشستی با نمایندگان احزاب داشته باشد و پاسخگوی پرسش‌های آ‌ن‌ها نیز باشند تا هرگونه ابهام احتمالی در زمینه توافق هسته‌ای از بین برود.

وی در پایان اظهارات خود نیز ابراز امیدواری کرد که جلسه خانه احزاب بدون کوچک‌ترین مشکل و با همکاری و متانت و آرامش همه مدعوین پیش برود.

کد خبر : ۲۹۵۶۱۹