خبرگزاری کار ایران

رهامی در اسلام‌آباد غرب:

اصلاح‌طلبان برای کسب حداکثری کرسی‌های مجلس همدل‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۱۳۹

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها از اصلاح‌طلبان خواست برای بدست آوردن اکثر کرسیهای مجلس در برخی موارد کوتاه آمده و همدل و همرنگ و هماهنگ شوند.

به گزارش ایلنا، صبح روز جمعه مورخ 1394/05/16 به دعوت شورای هماهنگی احزاب جبهه اصلاحات همایش بزرگ اصلاح طلبان  شهرستان اسلام آبادغرب  با حضور حجت‌الاسلام رهامی رئیس کمیته انتخابات جبهه اصلاحات کشور برگزار شد.

رهامی با اشاره به صبر و حوصله و منش و پیامبر اسلام "ص" اصلاح طلبان را به وحدت و همدلی و تحمل برخی فشار ها دعوت کرد.

رییس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور با انتقاد از اختلاس و فریبکاریهای دولت قبل افزود :بیش از 180 هزار میلیارد تومان در دولت قبل بطور کامل ناپدیده شده است.

رهامی افزود: بنده بنا به تخصص و رشته تحصیلی قضا که حتی در مجلسهای گذشته عضو کمسیون قضایی بودهام و با سفر به برخی کشور ها از جمله آلمان، سوئد و... از زندانها و دادگاه‌های کشورهای مختلف بازدید کرده‌ام که متاسفانه کشور ما بدلیل فقر و بیکاری اکثر زندانها مملو از مجرمین و راهروهای دادگاه در روزهای عادی مملو از جمعیت است.

رهامی با بیان اینکه همان 3 هزار میلیارد تومانی که توسط افرادی به صورت غیرقانونی به دست آمد و حیف شد، اگر در استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب هزینه احداث کارخانه می‌شد اکنون بیکاری در این استان موج نمی‌زد.

وی افزود: در دولت قبل مردم به امید نهادهای نظارتی و امنیتی شبها با خیال راحت می‌خوابیدند اما نمی‌دانستند که خواب آنها همان و خالی شدن جیب آنها و اختلاسهای میلیاردی همان.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: بنظر من دولتهای اوایل انقلاب مخصوصا دولت مهندس میرحسین موسوی جز پاکدست ترین دولتها بودند زیرا یک دلار نیز در آن دولت اختلاس و دزدی نشده بود.

رهامی با انتقاد شدید از ممنوع التصویر بودن رییس دولت اصلاحات اظهار کرد: بنده بعنوان یک حقوقدان و کسی که عضو کمسیون قضایی مجلس بوده در هیچ کجای قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدون تشکیل دادگاه و محاکمهای قانون ممنوع التصویر بودن را ندیده ام و این امر خلاف قانون می‌باشد.

رییس کمیته انتخابات اصلاح طلبان کشور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری 84 و ضرورت وحدت اصلاح طلبان افزود : در سال 84 اگر کاندیداهای اصلاح طلب ازجمله آقایان کروبی، مهرعلیزاده، هاشمی و... به اتحاد میرسیدند و یک کاندیدای واحد را انتخاب میکردند، رایها پراکنده نمیشد و اصلاحطلبان ضربهای بزرگ نمیخوردند، زیرا این کاندیداها در مجموع بیش از 75درصد از آرا را داشتند.

وی به تصمیم درست و عقلانی اصلاح طلبان در انتخابات 92 اشاره کرد و گفت: دقیقا روز دو شنبه که تنها فقط 2 روز به پایان تبلیغات انتخابات مانده بود آقای روحانی 11درصد و آقای عارف 9 درصد شانس پیروزی داشتند،این بدان معنا بود که شکست آنها حتمی بود.اما با درایت و عقلانیت آقایان خاتمی و هاشمی و پیشنهاد حمایت آقای عارف از دکتر روحانی تنها در 2 روز باقیمانده تمام معادلات برهم خورد ،بطوری که درصد پیروزی آقای روحانی از 11درصد به 51درصد صعود کرد.

رهامی همچنین با اشاره به پیروزی دولت تدبیر و امید از اصلاح طلبان تقاضا کرد که برخی اختلافات را کنار گذاشته و برای بدست آوردن اکثر کرسیهای مجلس در برخی موارد کوتاه آمده و همدل و همرنگ و هماهنگ شوند همانگونه که آقای عارف در انتخابات 92 این کار را به خوبی و برای نجات و زنده شدن مجدد اصلاحات در کشور انجام دادند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پایان با اشاره به اینکه شهرستان اسلام آبادغرب شهری با اکثریت تفکر اصلاح طلبی است افزود : انشاالله و به یاری خداوند در انتخابات مجلس امسال شاهد پیروزی کاندیدایی در اسلام آبادغرب هستیم که در شان این مردم بزرگوار باشد، شخصی که ارزش و لیاقت مجلس را داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز