خبرگزاری کار ایران

نعیمی‌رز در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

تشریح جلسه فراکسیون رهروان در مورد ترکیب کمیسیون بررسی برجام

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت با جلسه فراکسیون رهروان در مورد ترکیب کمیسیون بررسی برجام در مورد روند این جلسه توضیحاتی ارائه کرد.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در مورد نشست امروز صبح اعضای شورای مرکزی  فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: جلسه امروز صبح با حضور علی لاریجانی  و محمدرضا باهنر و سایر اعضای شورای مرکزی برگزار شد و در این جلسه به مسائلی نظیر مباحث سیاست خارجی از جمله مسائل یمن، سوریه و ترکیه پرداخته شد و در این باره بحث و تبادل‌نظر انجام پذیرفت.

وی دیگر محور طرح‌شده در جلسه امروز صبح را مذاکرات هسته‌ای و برجام خواند و افزود: همچنین در این نشست در مورد کمیسیون ویژه و نحوه تشکیل آن میان اعضا تبادل نظر شد که در این باره سه راهکار برای تشکیل این کمیسیون پیشنهاد داده شد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: راهکار اول پیشنهاد شده این امر بود که کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون تخصصی در این زمینه وظیفه بررسی برجام را بر عهده گیرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در تشریح راهکار پیشنهادی دوم برای تشکیل کمیسیون ویژه افزود: راهکار پیشنهادی دوم این بود که از هر کمیسیون مجلس یک یا دو نفر برای حضور در کمیسیون ویژه بررسی برجام انتخاب شوند.

نعیمی‌رز ادامه داد: راهکار سوم  پیشنهادی این امر بود که فراکسیون‌های سیاسی مجلس نظیر رهروان ولایت اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و ... بنا به تعداد افراد خود بتوانند در کمیسیون ویژه بررسی برجام عضو داشته باشد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در پایان یادآور شد: امروز عصر در مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت برگزار خواهد شد و این مجمع عمومی در نحوه انتخاب اعضای کمیسیون ویژه می‌تواند تاثیرگذار باشد.

کد خبر : ۲۹۶۲۰۰