خبرگزاری کار ایران

با حضور در زندان و امضای وکالت‌نامه؛

محمدعلی طاهری وکیل جدید خود را معرفی کرد

خلیلی روز شنبه17مرداد با حضور در زندان و امضای وکالت‌نامه‌اش توسط محمدعلی طاهری به عنوان وکیل جدید او برای مرحله تجدیدنظرخواهی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید خلیلی که قبلا از طرف خانواده طاهری به عنوان وکیل و برای پیگیری برخی شکایات آنها نسبت به مطالب برخی سایت‌ها انتخاب شده بود، روز شنبه17مرداد با حضور در زندان و امضای وکالت‌نامه‌اش توسط محمدعلی طاهری به عنوان وکیل جدید او برای مرحله تجدیدنظرخواهی معرفی شد.

وکیل طاهری گفت: در این دیدار آقای طاهری عنوان کرد که قبلا به شیوه‌های مختلف حسن‌نیت خود را نشان داده و اعلام کرده است که اگر به خاطر اقدامات او  سوءتفاهم‌هایی ایجاد شده، کلاس و درس و هر فعالیتی در زمینه عرفان را تعطیل خواهد کرد.

خلیلی ادامه داد: در این دیدار طاهری نسبت به نتایج پیگیری‌های حقوقی در مرحله تجدیدنظر امیدوار بود و درخواست کرد به عنوان وکیل او در این مرحله اقدامات دفاعی جدی‌تری صورت گیرد و معتقد بود برخی نقل قول‌ها در دادنامه به هیج وجه متعلق به او نیست و برگرفته از جزوه یکی از شاگردان اوست که جلای وطن کرده و مطالبی را به عنوان اعتقادات عرفان حلقه جعل کرده است.

وی همچنین گفت: موکلم عنوان کرد گفت‌وگوها و مکاتباتی با مراجع عظام داشته که به‌زودی نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید و به دادگاه تجدید نظر نیز ارائه خواهد شد.

خلیلی افزود:  از همه کسانی که حسن نیت دارند، درخواست داریم از انتشار اخبار تایید نشده از سوی خانواده و وکیل طاهری و طرح شایعات خودداری کنند.

وکیل طاهری ضمن تشکر از مساعدت قاضی دادگاه بدوی در تسریع بخشیدن به امضای وکالت‌نامه و انجام ملاقات با موکل خود اعلام کرد: تا پیش از انقضای مهلت تجدیدنظرخواهی لایحه دفاعیه خود را با دلایل و مدارک متقن تسلیم خواهیم کرد و اطمینان داریم که در یک رسیدگی کاملا حقوقی حکم صادره نقض خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۶۳۵۸