خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی و جانشین صاایران منصوب شدند

امیر ابوالفضل سپهری‌راد به عنوان معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی و امیر شاهرخ شهرام در سمت جانشین شرکت صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور امیر فرزاد اسماعیلی و حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه و جمعی از معاونان و مسئولان برگزار شد.

امیر اسماعیلی در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای امیر شهرام در سمت جانشین شرکت صنایع الکترونیک ایران(صا ایران) اظهار داشت: امیدواریم او ارتباط خود را با قرارگاه پدافند هوایی حفظ کند و همچنان پیگیر امور تحقیقاتی و صنعتی مربوط به پدافند هوایی باشد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)گفت: امیر شهرام در طول مدت تصدی معاونت اجرایی قرارگاه با وجود مشغله فراوان کاری ماموریت‌های واگذاری را به نحو احسن به انجام رساند و در به ثمر رسیدن امور تحقیقاتی نقش ارزنده‌ای داشت.

در پایان این مراسم از زحمات امیر شاهرخ شهرام در زمان تصدی معاونت اجرایی قرارگاه پدافند هوایی تقدیر شد و امیر ابوالفضل سپهری‌راد به عنوان معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی منصوب شد.

کد خبر : ۲۹۶۴۹۷