خبرگزاری کار ایران

سلطانی در گفت‌وگو با ایلنا:

شرط اژه‌ای برای صدور اجازه دیدار با زنجانی یک «نه» محترمانه است

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۳۷۱

رئیس کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: لزومی نمی‌بینیم در جلسه با آقای محسنی اژه‌ای شرکت کنیم و یک نه محترمانه و بزرگ دیگر بشنویم. چراکه این اتفاق در شان نمایندگان مجلس نیست.

امیرعباس سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ با اعلام منتفی شدن ملاقات ۴ نماینده مجلس با بابک زنجانی اعلام کرد: در نامه‌ای که پیش از این به آقای محسنی اژه‌ای ارسال کردیم، قید شده‌ بود بنابر بندهای 74، 76 و 86 قانون اساسی، خواستار دیدار با بابک زنجانی هستیم٬ اما سخنگوی قوه قضاییه اصرار داشت، ابتدا باید حتماً با ایشان دیدار کنیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه بررسی پرونده بابک زنجانی در بدو امر در کمیسیون انرژی مجلس مطرح شد و در پی رسیدگی نمایندگان در این کمیسیون، موجبات دستگیری بابک زنجانی فراهم شد.

سلطانی اضافه کرد: متاسفانه سخنگوی قوه قضاییه بی‌توجه به این مهم، شرط برای ما شرط گذاشته‌اند که ما ابتدا در جلسه‌ای نکات و صحبت‌هایی که قصد داریم با بابک زنجانی مطرح کنیم را به ایشان بگوییم و سپس در صورت صلاحدید ایشان با بابک زنجانی دیدار کنیم که این مسئله در حکم نوعی نه محترمانه به نمایندگان مجلس است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عزیزان قوه قضاییه توجهی به حقوق نمایندگان مردم ندارند و علیرغم اینکه 3 بار از ایشان برای حضور درجلسات دعوت شده، حتی نماینده‌ای هم به‌جای خودشان نفرستادند. 

سلطانی در پایان تصریح کرد: با توجه به این شرایط ما لزومی نمی‌بینیم در جلسه با آقای اژه‌ای شرکت کنیم و یک «نه» محترمانه و بزرگ دیگر بشنویم٬ چراکه این اتفاق در شان نمایندگان مجلس نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز