خبرگزاری کار ایران

باور و اعتقاد ملّت دشمنان را وادار به مذاکره کرد؛

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به‌مناسبت سالروز کودتای 28 مرداد

جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت سالروز کودتای 28 مرداد 1332 بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا متن این بیانیه به شرح زیر است:

وقتی که شیاطین و در رأس آنها شیطان بزرگ در طول تاریخ مقابله با عزت طلبی و آزادی‌خواهی ملّت ایران، همه تلاش خود را برای استضعاف و استعمار این ملّت بزرگ به‌کار می‌گیرند، حافظه تاریخی این ملّت تمامی این دشمنی ها را ثبت و ضبط نموده و ژست حمایت ازحقوق بشرآنان را به تمسخر می‌گیرد.

امروز و با گذشت بیش از شصت سال از کودتای ننگین انگلیسی – آمریکایی 28 مرداد سال 1332 ، هر روز بیش از پیش ماهیّت استکباری و ضد مردمی دشمنان ملت ایران آشکار می شود و اگرچه شیوه‌های برخورد آنها تغییر می‌کند لکن دشمن، همان دشمن است و ذره ای از دشمنی‌اش کاسته نشده است.

امروز باور و اعتقاد این ملّت بزرگ، دشمنان ایران را وادار به مذاکره می‌کند و وقتی بزرگترین دستاوردهای ایران را مشاهده می کنند و پروژه‌های مختلف کودتا، فتنه، حمله نظامی، تحریم اقتصادی و . . . نمی‌تواند خللی در عزم راسخ ایرانیان پدید آورد و ملّت ما با وحدت کلمه، ایمان و توکل بر ذات اقدس الهی و تبعیت از رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه، نقشه‌های آنان را نقش برآب می کند، دست تمنّای مذاکره دراز می‌کنند و در خفا و آشکاربه نقش بی‌بدیل ایران اسلامی در معادلات منطقه‌ای اشاره می‌کنند. اما دشمنان ایران چون خوی استکباری دارند، هر از چند گاهی از روی جهالت برای این ملّت بزرگ چنگ و دندان تیز می‌کنند.

جامعه اسلامی مهندسین، به عنوان تشکلی که حرکت بر مدار عزّت و اقتدار ایران اسلامی را نقشه راه خود ساخته، ضمن یادآوری مجدد کودتای ننگین 28 مرداد 1332به عنوان یکی از هزاران نمونه دشمنی استکبار با ملّت ایران، بر لزوم هوشیاری همه آحاد جامعه تأکید نموده و وحدت حول محور ولایت فقیه را سدّ محکم مقابله با توطئه‌های استکبار می‌داند و از همه مسئولان محترم و مردم شریف ایران می‌خواهد با در نظرداشتن شعار مدبّرانه سال همدلی و همزبانی ملت و دولت، خواب منادیان دروغین آزادی و دشمنان واقعی استقلال و عزت ایران را آشفته نمایند که این توصیه خدای متعال در کلام روح‌بخش قرآن است که فرموده : فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ.

کد خبر : ۲۹۸۵۴۶