خبرگزاری کار ایران

در آستانه هفته دولت صورت گرفت؛

برگزاری نشست خبری وزیر کشور در ارومیه

نشست خبری رحمانی فضلی وزیر کشور در آستانه هفته دولت در ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا،  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان که در محل استانداری برگزار شد، به تشریح دستاوردهای سفر خود به آذربایجان غربی پرداخت.

وی به برگزاری جلسه شورای تامین استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از وضعیت امنیتی استان از مسئولان مربوطه دریافت شد که نتیجه این گزارشات هم در مسائل مرزی، هم مقابله با تکفیریها و داعش و هم امنیت داخلی، بسیار رضایت بخش بود.

رحمانی فضلی همچنین به حضور خود در همایش شورای مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اشاره کرد و افزود: حضور در این همایش بسیار مایه خرسندی بود چرا که مشاهده کردیم خود مردم استان، اراده و عزم جدی برای مقابله با آسیبهای اجتماعی بویژه پدیده شوم اعتیاد دارند و نمایشگاه خوبی هم از توانمندیهای سمنهای فعال در حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی درحاشیه این همایش برگزار شد.

ملاقات با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه از دیگر موارد مورد اشاره وزیر کشور در این نشست خبری بود.

وی اضافه کرد: نماینده محترم ولی فقیه در استان، مسائل و دغدغههای مختلفی در حوزه های فرهنگی، دینی و اجتماعی مطرح کردند که مقرر شد برای رفع این دغدغهها تلاش لازم انجام شود.

وزیر کشور در ادامه به حضور خود در برنامه تلویزیونی سیمای مرکز آذربایجان غربی هم اشاره و اظهار داشت: در این برنامه، به سوالات مطرح شده مردم شریف استان آذربایجان غربی در حوزههای مختلف پاسخ داده شد که امیدواریم توانسته باشیم این گزارشات و پاسخ ها مفید واقع شده باشد.

رحمانی فضلی همچنین در رابطه با بازدید هوایی از نقاط مرزی استان گفت: صبح امروز به همراه نیروهای نظامی و امنیتی و استاندار محترم، بصورت هوایی بازدید از برخی نقاط مرزی استان و اقدامات انجام گرفته در آن از جمله جاده سازی و تقویت استحکامات مرزی انجام گرفت که نتیجه بسیار امیدوار کننده و نشانگر تسلط کامل نیروهای ما در مناطق مرزی و مجاور بود.

وزیر کشور با اشاره به جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی نیز اظهار کرد: خوشبختانه با حضور موثر استاندار آذربایجان غربی که اهل تجربه، تعامل و دارای انگیزه کافی هستند، شاهد ارتباط، همکاری و تعامل خوب و مثبت بین مدیران استان هستیم که امیدواریم این همکاری و همفکری به توسعه هر چه بیشتر این استان کمک کند.

رحمانی فضلی در ادامه این نشست خبری، به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه در حوزه های مختلف پاسخ داد.

کد خبر : ۲۹۸۷۸۵